miss jones Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Nå er jeg innmari spent. Vesla på 7,5 mnd skal sove på sitt eget rom for første gang. HUn får ikke mat på natta lenger, men har i det siste vært veldig urolig og våknet mange ganger per natt. Det er litt slitsomt. Ingen tenner er på vei, og en er frisk og rask. Vi prøver derfor å legge henne på eget rom. Selv om hun sover heller natta, komemr sikkert ikke jeg til å gjøre det likevel.
Avokado Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Lykke til!! Går nok kjempe bra skal du se!!
haater husarbeid Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Lykke til, det går nok bedre enn du tror!
*toppris* Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 eg og vil...sukk... lykke til! heldige dere er som har den muligheten!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det går nok veldig bra, skal du se! Vi har hatt snuppa på eget rom fra hun var knappe tre mnd. Her sov alle bedre etter det, nå er hun 4,5 mnd og det går fortsatt kjempebra! Til å begynne med hadde jeg alle dører oppe pluss babycall'en på.. Hihi.. Nå er jeg helt avslappet, man våkner uansett når den lille sier ifra...
miss jones Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 det gikk ikke så veldig bra.. Hun våknet halv to, jeg var så trøtt at jeg "så" at klokka var ti over fem. Prøvde å kose henne litt slik at hun sovnet, men da det ikke gikk med en gang tenkte jeg at jeg kunne ta henne med til vår seng ettersom klokka var så mye... Men så var den altså bare halv to Hun ble liggende i vår seng da, jeg orket ikke å tilbake med henne... Jaja, vi prøver igjen i natt.
lykkeligmed3 Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Så fint. Lykke til d går sikkert kjempefint. Jeg har hatt vesla på eget rom hele tiden ( det ligger rett over gangen fra vårt) Hun sover myyyye bedre i sin egen seng enn de gangene hun har sovet hos oss... Du venner deg nok til d etterhvert og kommer til å sove som en stein skal du se )
Mathias`mamma Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Da vi la gutten vår på eget rom begynte han å våkne oftere om natten. Da ble vi tipset av HS om å ha på radioen inne hos han. De sier at barne våkner ca hver (eller annenhver, husker ikke naktig) time om natten og hvis alt er i orden så sover de bare videre. Hvis noe er uvant aller annerledes våkner de ordentlig, og da begynner å gråte. Gutten vår savnet helt tydelig lydene våre for da v begynte å ha på radioen gikk han tilbake til vanlig søvnrytme.
miss jones Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2007 Jeg må bare fortelle Hun la seg halv åtte igår, sovnet ganske fort, var våken halv tre, jeg ga henne smokken og hun sovnet tvert. Da klokka var ti på sju våknet jeg av ei som lå og snakket med seg selv inn epå rommet sitt!! Hun lå altså på sitt rom, i sin egen seng, fra halv åtte til ti på sju! Og jeg har sovet kjempegodt! Var faktisk lys våken og uthvilt kl.7. Det er lenge siden. Så utrolig deilig. Håper dette blir en vane nå..
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Så deilig da Er godt når babyene endelig sover godt om natta og mor våkner uthvilt om morran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå