~Endorfina~ Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Skal til Barcelona med 8mnd baby. Må mao kunne legge vogna helt ned. Må også være under 10 kg. Bittesmå hjul er uaktuelt. Noen som har anbefalinger?
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har nettopp kjøpt en Maclaren Techno etter mange anbefalninger. Den tror jeg er 8 kg..
ღneneღ Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har også gått til anskaffese av Maclaren Techno. Er kjempefornøyd hittil hvertfall, og snuppa sover søtt i den når vi legger ryggen helt ned! Alle jeg prater med som har denne vognen er kjempefornøyd!
~Endorfina~ Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Den ser jo fin ut, bortsett fra at den har disse små, upraktiske hjulene. Er det ikke pes når man går ute, på fortauskanter og brosteiner? Flere som har advart meg på det sterkeste mot å kjøpe en slik vogn. Hmm
Herkules Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Skal det være en trille blir hjulene små Ellers må du se etter små sportsvogner Husker ikke hva den het den jeg så på som ble minst men den kostet 5000 lurer på om den het phil and teds Men jeg har sett på triller som ikke har 2 men e hjul i hjulene og det virker mer praktisk Nå sier jo de over her at maclaren er god da så ?
ღneneღ Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Det som er med denne vognen er at den er så lett, så opp og ned på fortauskantene går veldig fint. Har ikke testet den på brostein, men bor i Bergen så det blir vel ikke lenge til vi humper avgårde på såpeglatte bygater
~Endorfina~ Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2007 Usj, ser nå at hvis jeg skal ha en som er litt god og kan brukes mye her hjemme også, så må jeg gjerne opp i et par tusen. Litt av poenget er jo at vogna fort kan bli ødelagt i flytransporten, og da er det kjipt om man har gitt en del for den. Lurer på om vi bare skal ta med Quinny'en (sportsvogna), selv om den er tung og keitete å bære...
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Peg Perego Pliko P3. Kjempefornøyd, har hatt den fra gullet var ganske så liten, ryggen kan legges helt ned, den er god og polstret for barnet (synes at endel andre triller både blir for åpne og "tynne" til en så liten en). Grei handlekurv, fin kalesje og ikke minst så er den ganske så grei å trille (hehe, den har overlevd flere bergensturer på all brosteinen ;-). Vi er i allefall veldig fornøyd med vår :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå