Gå til innhold

Er det noen jenter her som har fridd? Les her da :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kar som jeg har vært sammen med i over 7 år, og vi har vært forlovet i ca 5,5 av dem. Jeg har veeeldig lyst til å gjøre noe med sivilstanden nå, og drømmer om et deilig sommerbryllup i Danmark :o)

Men jeg har jo skjønt at skal det bli noe bryllup så er det jeg som må fri, og da lurte jeg på noen tips fra dere som allerede har fridd :o)

Jeg dømmer ikke dere som gjorde det, men jeg har ikke særlig lyst til å gå på kne for det føler jeg mannen skulle gjort hvis han hadde hatt fantasi nok ;o) Og jeg har lyst på en spesiell ramme rundt det, så hvis du har fridd, hørt om noen som har det eller bare har et tips til ett frieri til en mann så vil jeg gjerne høre det :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men fridde ikke en av dere da dere forlovet dere?

Skrevet

Hei!

Jeg fridde til min tilkommende ektemann;) vi ble enige om å forlove oss da begge hadde lyst til det, og under selve forlovelsen,som var på vårt spesielle sted ved vannet,hadde med pledd,piknikkkurv med god mat, champagne,to glass jeg hadde fått inngravert navnene våre og datoen på (til å skåle med), og når vi hadde tatt på oss ringene gav jeg han et fint lite kort hvor jeg spurte om han ville gifte seg med meg:) Og svaret ble Ja!:) Jeg har en spesiell dato jeg ville gifte meg på,som betyr mye for meg,så det var litt i tankene også da jeg bestemte meg for å fri, slik at vi skulle få litt tid til å planlegge..Og er av den oppfatningen at det er lik så fint å fri selv,det opplevde jeg som veldig fint og romantisk ihvertfall.

Lykke til med frieret!!:)

Skrevet

Så koselig :o) Blir rørt jeg, det var vakkert gjort!

Forlovelsen vår var langt fra det jeg kaller et frieri.. :oP Jeg hadde bursdag og vi var på bytur, og han visste at jeg ønsket meg et armbånd. Vi stoppet ved en gullsmed butikk for å se om vi fant et, og der sto det et brett med et utvalg av forlovelsesringer ved inngangen. Han spurte om jeg ikke heller ville ha en sånn, vi lo litt og tittet litt på dem og endte opp med å kjøpe et sett. Jeg føler ikke at det var et frieri, og vi har heller ikke satt noen dato. Så det hadde vært moro å overasket ham, selv om drømmen er at han kommer meg i forkjøpet.. ;o)

Noen fler som har hoppet i det? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...