Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Føler mange ganger jeg spiser mye..eller kansje jeg bare har en små spist krets rundt meg? frokost: 1 skrive+ 1 knekkerød (spiser ofte ikke frokost for jeg & baby våkner til lunsjtider) lunsj: stor kyllingsalat + 1 rundstykke middag: 2 poteter + 3 fiskekaker m/grønnsaker kveld: 1 yougurt eller 2 knekkebrød.... dette er eksempel på en dag...spiser jo av og til litt snop etc også då!! er dette mye?? blir litt "negativt" påvirket for alle rundt meg spiser lite...er redd for å få en sykdom eller noe, er veldig slank foresten så jeg må ikke slanke meg liksom......
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg spiser omtrent dobbelt så mye som deg + litt godteri :-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Tuller du???Spiser mye mer....Synes du spiser lite.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Syns ikke du spiser mye i det hele tatt jeg. Særlig hvis du ammer, da syns jeg det hørtes veldig lite ut :-) I hvert fall i forhold til hvordan jeg hev innpå de første månedene etter fødsel ;-) Og hvis du er veldig slank skjønner jeg i hvert fall ikke hvorfor du skal spise mindre?? Du trenger jo tydeligvis minst så mye mat som du spiser.
Gail Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Syntes nå dette hørtes helt normalt og ikke minst sunt ut jeg da:) Varierer vel veldig fra person til person hva en spiser til daglig,noen er jo mer småspist enn andre f eks:) Syns IKKE du skal bekymre deg for alt slankehysteriet som er rundt oss,spis slik du gjør og kos deg med god samvittighet:) Jeg er også veldig tynn,spiser som en hest men legger ikke på meg for det,men har aldri brydd meg dersom jeg skulle gjort det heller;) Klem til deg!
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Du spiser (etter min mening og mage) aldeles IKKE for mye, heller for lite! Prøver å ta meg sammen og spise litt mindre/smartere (startet mandag) og spiser da tilsvarende: frokost: stor posjon havregrøt m/rosiner og melk + frukt lunch: 3-4 knekkebrød med egg/makrell + frukt (event 3 brødskiver) middag: tilsvarende det du har til middag kvelds: 3 knekkebrød med pålegg og yougurt og kakao .... og da synes jeg at jeg spiser lite (spiser vanligvis mer). Er forresten langt fra overvektig (ca 168 høy og 62 kg). Folk ler alltid av meg fordi jeg spiser så mye, men ler med de jeg;-) Uten mat og drikke, duger.... osv.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Næsj... spiser ca like mye,for det meste litt mindre. Jeg er små spist da.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Som jeg skrev i forhold til meg så ja, men så skrev jeg vel også at mange synes jeg er storspist. Er jo veldig individuelt, men HI spurte om vi syntes hun spiste for mye og da svarte jeg hva jeg synes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå