Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Er midt i samlivsbrudd her, og nå lurer jeg. Det er han som går, og jeg vil ikke. Han er bortreist på kurs nå, og jeg fikk nettopp en mail fra han. Hva gjør jeg nå? 1. Hiver meg over tastaturet og svarer han. Med klare ord om hva han betyr for meg, og hva jeg vil! Eller. 2. Biter tenna sammen, og drøyer så lenge som jeg klarer med å svare. Og svarer da bare kort og presist på det han nevner. Eller. 3. Samme som nr 2, men med klare ord om hva han betyr osv osv. Hva sier dere. 1 - 2 eller 3??
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 BAre lurer på, gjør han det slutt over mail?? synes dere skal prate om dette face 2 face jeg, så jeg hadde ikke svart på mailen i det hele tatt....
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 han dumper deg ikke på mail vel??Jeg hadde latt vær å svare-så kan han gå å lure/grue seg til hva som skjer når han kommer hjem! Lykke til uansett:-)
Tøffesnuppeluren Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 IKKE svar på mail.. Det er kilden til all dårlig kommunikasjon omtrent i dagens samfunn.. Bit tenna eventuelt sammen til han kommer hjem.. OG ikke glem å nevne at det er eeeekstremt dårlig gjort av han å gjøre noe slikt via mail.. Ikke mye mann i den karen som gjør det på den måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå