Gå til innhold

prevansjon?????????? Hjelp!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefalle en hormonFRI prevansjonsmetode?

(Bortsett fra kobberspiral, har en inne nå og skal få den ut fortest mulig.)

Hvordan fungerer slik temp måling ol.? Er det dyrt og hvor sikkert?

Er litt desperat etter noe som fungerer og ikke har grusomme bivirkninger!

Håper på hjelp, legen min vet ingenting virker det som.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babycomp/Ladycomp

Er veldig dyrt (ca5000kr)+ krever regelmessig mens.

Kondom

Jeg droppet Cerazette pga sinnsyke humørsvingninger og lassevis av kviser. Mannen min har heller sex med kondom en ei sur kjerring. Funker veldig bra.

Cho-san

Skrevet

Søren også at det skal være så dyrt med ladycomp! Er ikke der bare tempmåling? Kan man ikke bruke vanlig termometer? Eller hva gjør den mer?

Skrevet

Er flere versoner av den, noen billigere enn andre. Har hørt at de kan kjøpes brukt, men vet ikke om det er lurt eller ikke?

Søk på ladykomp på nettet, så kommer du inn på sida der du kan bestille en sånn en.. tror den heter "Perly" eller noe slik den "billige" versonen av den. Har også vurdert en sånn, men har lyst på en til ganske snart, så har droppet det enn så lenge....

I tillegg til å måle temperaturen din, vekker den deg til en fast tid på morgenen. er viss viktig å måle til samme tid for å være til å stole på. Tror de også har en slags logg-funksjon over temperaturen din på sikt. Åsså viser den deg om du kan være fruktbar eller ikke den dagen. Tror Perly koster ca. 2500 kr ny. Så på sikt blir det ikke så mye dyrere enn kondomer.... Ettersom hvor ofte man "har seg" da... hehe

Skrevet

Kjenner to som ble gravide etter rett bruk av ladycomp,fikk jenter begge to..Brukte de i 3 og 4 mnd..Så stoler ikke på de.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kommer bare på kondom og pessar...eller mannen kan jo sterilisere seg.

Skrevet

Noen som har erfaring med pessar? Hvor sikkert er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...