Gå til innhold

Sliten=Depresjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang noen skriver et innlegg om at de er slitne,har søvnmangel,mangler avlastning osv,så er det noen som greier å nevne ordet depresjon.

Hvorfor??

Kan man ikke være sliten småbarnsmor uten å ha en depresjon?

Jeg er sliten noen ganger,men er så absolutt ikke i nærheten av å ha en depresjon.... :)

Tenk dere litt om før dere skriver det,for noen kan det faktisk være å strø enda mere salt i såret...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadajada, vi skal ikke si at du har depresjon.

Skrevet

Det var vel heller ment som en tankevekker til de som drar konklusjoner litt for fort....

Skrevet

Jeg er nok ikke enig her, nei! Temaet fødselsdepresjon bør ikke forties. En må ikke få høre at man strør salt i sårene hos andre når man bare mener å hjelpe! Det å være sliten kan være et tegn på depresjon, og da skader det vel ikke å nevne dette ordet? Jeg synes ikke man skal prøve å gjøre temaet fødselsdepresjon tabu igjen. For dem som har det, er det nok stor hjelp i å se at det faktisk er ganske vanlig. Og for dem som er "bare" slitne, skader det vel ikke å høre at noen faktisk har det verre? Mange har depresjoner uten å vite at det er det de har, uten å prate med andre om det, og uten å søke hjelp. Da er det fint at noen prøver å avdekke det og bevisstgjøre dem, slik at disse personene kan få hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...