Bellen^2 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg var akkurat på 6-ukers kontrollen hos legen min og fikk spørsmål om prevensjon. Jeg gikk på p-piller før jeg ble gravid og synes det var greit og har aldri prøvd noen annen form for prevensjon. Jeg fikk en resept på Cerazette, p-piller uten østrogen, som ikke skulle ha noen stoffer som kan gå over i melken. Er det noen som har noen erfaringer med denne type p-pille?
Lille søtnos Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg tror det som kan være utfordringen er at du kan ha VELDIG uregelmessig blødninger. Jeg har også gått på vanlige P-piller før, men da med blødning til faste tider. Jeg begynte på cerazette, men sluttet etter 1 mnd pga 3 blødninger på 1 mnd, samt noe kvalme. Kan hende du får en annen erfaring, så du må nesten prøve dem ut selv.
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg fikk veldig bivirkninger av Cerazette bare etter en uke. Bødninger, og følte meg feit og oppblåst. Fikk også en del kviser. Jeg sluttet på dem etter 2 uker, og følte meg helt anneledes bare etter 2-3 dager. Var deilig å bli seg selv igjen. Har hørt om mange som ikke er fornæyd med dem, men også mange som sier at det går seg til etter 3-4 mnd. Det er skrevet mange innlegg om Cerazette hvis du ikke får så mange svar, kan du bla litt bakover og lese de.... Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Fikk ingen blødninger overhode, men var mye sur og sint. Pluss fikk enormt med kviser. Kutta det ut. Er nå blid og glad uten en kvise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå