Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager 200-220 ml vann til hvert måltid.

Er dette for mye til en 4 mnd gammel baby?

Hun fikk lenge 180ml..men føler hun har blitt mer sulten i det siste....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på collett pakkene står anbefalt ca 800 ml i døgnet men at de varierer fra barn til barn noen trenger mer noen mindre. hvor mange måltider får hun i døgnet ? blir vanskelig å si noe ut fra innholdet av ett måltid liksom.

Skrevet

Står jo på pakken hvor mye som anbefales i de ulike månedene.. Vi har alltid gitt litt mer enn det som står på pakken, for ho va så sulten, men da gikk hun ned på antall måltider pr.døgn da... No går vi på collet, og ho får 800 ml i døgnet.. Lurer på om det er litt liten, men vet ikke...

Skrevet

Hei!

Har selv en jente på 4,5mnd.. Jeg lager 210ml vann-tilsvarer da ca 230ml ferdig blandet. Det spiser hun 4 ganger i døgnet.. Det fungerer fint her:) Har begynt med litt grøt på kvelden nå,maisgrøt-så da blander jeg den med melk..drikker da i underkant av 100ml til grøten:)

Skrevet

Ok, men da tror jeg at jeg gir ok mengde...siden du (mor til thea) gir ca det samme til din datter... var bare litt nysjerrig siden jeg føler hun har lagt på seg litt mye i det siste....før var det motsatt...men de styrer vel det mye selv:-)

hun for mellom 4-5 måltider per døgn, sover hele natten da, ca 9 timer.

Skrevet

Virker til å være veldig fornøyd snuppa mi iallefall:)

Sover også hele natten:) Merker de trenger litt mer nå,når de begynner å bli noe mer aktive..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...