Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Var hos jm i min uke 35. Sa at babyen ville komme til å bli 3,8 kg stor. Hun sa deretter, mer generelt, at ikke lurt å spise for mye junk og/eller sukker nå mot slutten (Fare for at bebien får diabetes, pluss at mor kan få sv.skapsforgiftn.) Jeg respekterer selvf. det, men fyyy så sjokkissyk jeg er. Hun sa at en sjok. nå og da sikkert ikke var så farlig...og det er da jeg begynner å lure...hvor mye sukker/sjokkis kan man spise i min situasjon, tro? (Har bare spist en liten sjok. siden jeg var der, en uke siden...) *anyone*?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 er i uke 39 - og spist en smil ca hver dag de to siste ukene.....klarer ikke la være
Stirra ner 32+5 Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Det er vel snakk om vanlig måtehold... Men ville nok ikke spist "sjokkis" eller annet godteri hver dag på slutten. Eller brus, for den saks skyld. Klart en kan kose seg litt! Men da er det jo like viktig å ikke syyyynke ned i sofaen i tillegg ;0)
klar for #2 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Har du lyst p sjokkis men vil unngå sukker, spis mørk sjokolade. Feks bocca eller 70% kokesjokolade.
m@rie82 Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 hei! må bare si at jeg skjønner deg så godt!! jeg er veeeeeldig snopesyk nå for tiden, iallefall etter at jeg fikk svar på prøver etter glukosebelasning!! de var helt fin. da var det liksom "greit", hehe, men alikevel... huff!! min baby blir nok over 3,5 kg mener jm. har også vært på to ul etter uke 30, og har målt babyen til 2000g og 2280g. men det er nok best å holde seg unna søsaker nå... det blir ikke enkelt, men men... lykke til videre dere!!
lettereforvirra Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Helt enig! Umulig å holde seg unna.. dessuten har jeg slutta å røyke og har enda mer lyst på sjokolade. Har en samboer som er tynn som ei flis og har også stumpet røyken. Han MÅ ha sjokolade og jeg sier aldri nei takk til å smake litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå