Gå til innhold

Dere med barn som var under 3kg ved fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var de født for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

I følge ul-termin ble ho født 4 uker og 1 dag for tidli, men ifølge min termin kun 12 dager for tidlig...Ho var 2620gram

Skrevet

vel! vet ikke om du vil kalle dette under 3kg selv om det er det så er det jo lite hun veide 2920g ble født 8 dager før ul termin oh dagen før mens termin så nei hun ble ikke født fortidelig.

lita nett frøken det.

Skrevet

Gutten min var 2910g når han ble født. Kom 12 dager før ul termin og 14 Dager før min termin,men ikke for tidlig født,ble regnet som fullbåren :) Bare liten liksom :)

Skrevet

Minsten her var 2600g og fem uker for tidlig i forhold til UL termin.

Skrevet

ja, min lille var 2900gr og 45cm. var født 4,5 uker for tidlig...

Skrevet

Jenta vår veide 2865 gram og var 49 cm da hun ble født 5 dager før termin. Fullbåren mao. :)

Det rare var at pga. sf-mål over normalområdet gjennom hele svangerskapet, så fikk jeg beskjed av legen om å kutte ned på sukkerinntaket ellers kom babyen til å bli kjempestor, Heldigvis greide jeg ikke det og spiste akkurat det jeg ønsket/fikk plass til. :D

Klem fra

Skrevet

Mine mål var også helt normale og heller litt over streken. Var kjempeoverraska over en så liten baby:) Men jammen tar han innpå:)

Skrevet

Eldste sønnen min veide 2490g og han var født 3 uker før termin.

Skrevet

Gutten min ble født til termin, 2940 g.

Skrevet

Michelle er födt 10 dager för termin og veide 2835 og var 50 lang.

=)

Skrevet

Mina veide ved fødsel 2878g og var født 10 dager før termin..

Skrevet

2915 gr en uke på overtid (morkakesvikt førte til lite næring til henne), var 50 cm lang.

Skrevet

Min ble født 6 dager over termin. Fødsel 3000 men gikk ned til 2700/51 cm

Skrevet

Lillegutt ble født 4 uker for tidlig, og veide 2650 gram

Skrevet

Babyen min ble født en uke før termin og veide bare 2440gram og 46 cm. De fant aldi ut hvorfor hun var så liten. .

Skrevet

jenta mi ble født 13 dager før termin med keisersnitt og veide 2725, 48 cm lang..

Skrevet

A var 2650,47 og E var 2310,46. De ble født 36+0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...