Gå til innhold

jeg ble så skuffet og lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

valentinsdagen er her og jeg satte meg ned å klippet hjerter i forskjellige farger og malte hjerter. var så glad skrev små tullete beskjeder i lappene og la dem fint i en kurv og satte dem ved døra.

han så dem ikke engang når han kom hjem.

så jeg måtte vise han de. så så han raskt på de og lurte på om jeg hadde skrevet noe på alle. nei sa jeg bare noen. så sa han at hann måtte dra igjenn for å fikse noe. ikke et takk engang da brast det for meg. jeg ødela alt ved å klage over at han skulle dra igjenn. og han svarte surt at så mye betydde tydelig vis disse hjertene.

det ødela alt for meg da var det ikke vert det. han satte ikke pris på de og mente at siden jeg kunne klage over at han ikke kunne være hjemme sammen med meg så betydde ikke det jeg hadde holdt på å lage til hhan noen ting. at jeg bare hadde gjorte uten å mene noe. fy søre å lei meg jeg ble.

sitter her å tenker at tenk at jeg gledet meg til han kom hjem å så de hjertene. og så ble alt bare blåst bort som luft.

faen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke annen trøst enn å si at menn er menn og de virker veldig ufølsomme noen ganger. Han mente sikkert ikke noe dårlig med det,men han skjønte vel ikke helt poenget da vet du. Sikkert veldig mange damer som blir skuffet i dag.

Skrevet

han gadd ikke engang å lese de lappene det sto noe på. leste bare en. og la det fra seg og sa han måtte dra.

kommer ikke til å gjøre noe slikt igjen. det frister ikke når det ikke geder han i det hele tatt og blir brukt mot meg fy søren å kjipt dette er. jeg ville at han skulle bli glad og tøyse litt. men dette var helt håpløst.

Skrevet

Jeg har blitt lei sikkert også mann folk er man folk. Du er ikke alene om ikke tenk på det lenger fordi det er bare deg som blir lei.

Jeg har slutte med noe sånt. i fjord jeg pyttet sove rommet med himmel nett, og mye roser på segsette. og lys, god mat, frukt...osv

Jeg viste han rommt, Da ringt hans venner,han sa beklager jeg må ut en 1 time og kommer tilbake. Da ble jeg veldig skuffet...................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...