Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Vi har nettopp fått en gammel seng som skal stå hjemme hos foreldrene mine for å bruke til lillegutt når vi er på besøk her. Vi har kjøpt ny madrass men ser at sengen er full av små svarte prikker som jeg antar er mugg. Kan det være skadelig for lillegutt (8 mnd) å sove i denne? Den står i et tørt rom nå.Jeg er veldig skeptisk selv så blir veldig glad for svar av dere som vet.
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 tror ikke at jeg ville brukt den. ville heller gått på ikea og kjøpt ny seng de har senger til ca 300 kroner eller kanskje kjøpt reiseseng, de er ikke så dyre de helt enkle
*toppris* Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 slikt kan være farlig så ville kastet den...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Hadde gått rett i søpla. Koster lite for ny. Synd for det er gøy med gammel seng. Tulla her har seng fra sin bestefar som oldefar lagde da han var på sjøen=0)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Det kan være jordslag. Det er noe annet enn mugg. Ikke farlig, ser bare stygt ut og går aldri av i vask.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Hvis det er jordslag kan vaskes av med kraftvask/husvask eller du kan prøve klorin.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Da lærte jeg noe nytt i dag.
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Kan høres ut som soppsporer ja. Hvis dere gjerne vil bruke senga, kan dere jo pusse den ned og lakke om igjen? Hadde ikke brukt den med sopp, babyen kan utvikle astma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå