Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Vi har planlagt å gifte oss til neste sommer, men tenker en del på dette. Da x'n hans gifta seg for et par år siden innviterte hu han i brylluppet sitt. Han har ei jente på 10 år ilag med henne. Da lurte jeg på, er det sleipt av meg å nekte henne å komme i vårt bryllup? Eller bør jeg invitere henne pga dattera deres?
#Troika# Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde ikke gjort det. Synes det blir litt for rart. Han var kanskje singel da han ble invitert til henne? Blir litt annerledes det også, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Selv om hun ba han i bryllupet så trenger ikke dere å be henne. Jeg mener en ex ikke har noe i bryllupet å gjøre, så fremt man da ikke er veldig gode venner alle sammen. Men, ble du bedt da? Isåfall, kan du uten dårlig samvittighet si at du ikke vil ha henne der (eller, det kan du uansett). Jeg kommer aldri til å be min eller hans ex, uansett om det er barn i bildet eller vi hadde blitt bedt til dem.
Luni og go'gutten =) Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Nei, du trenger så absolutt ikke be henne.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 nei ikke tale om! ille nok at han har en unge med a..
Mor til 2 prinsesser Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde ikke gjort det. Hadde vært for rart for meg.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde ikke invitert x'en til min kjære. Selv om jeg prater med henne så hadde det vært uaktuelt for min del. Ville ikke invitert noen av mine x'er heller. Barn sammen eller ikke!
Mayla;) Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Hvis også du kjenner henne godt og dere har jevnlig kontakt, hadde jeg nok invitert henne. Men det ville vært mest pga barnet de har sammen! Hvis det kun er en x hadde jeg droppet det - en x er en x uansett! Men med barn så blir det noe annet... Jeg kjenner et par av min kjæres xer, men ingen av de er invitert, men vet de kommer i vielsen. Syns det er greit jeg =)
pandabjørn Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Aldri i verden om jeg hadde bedt xen til min samboer...det får være måte på hvem jeg skal be.. heldigvis så har ikke min samboer barn fra før av så det stiller seg litt andereles...men en x har ingen ting å gjøre i et bryllup spørr du meg!!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Vi skal gifte oss til sommeren og mannen min har barn fra før. Men barnas mor og familie blir ikke invitert i bryllupet selv om vi har godt samarbeid med henne.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 En liten sammenligning som kan gi deg god samvittighet: Da Mette Marit giftet seg med sin prins så var ikke faren til Marius med, og da han også giftet seg så var heller ikke Mette Marit med.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 Nei, ingen xer i bryllupet. Det ødelegger. Dette er DIN og HANS dag. Ikke barnet og xen og alle andre...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #13 Skrevet 15. februar 2007 Hei. HI her. Har lagt inn samme spørsmål på 3.tri. Setter stor pris på alle svar jeg har fått. Som jeg har svart på 3.tri så har IKKE jeg og x'n hans noe godt forhold. Slipper vi å snakke med hverandre så er vi nok fornøyd med det. Heldigvis så er det veldig mange mil mellom oss og jentungen klarer å reise hit alene. Mannen min og x'n har heller ikke noe nærmere kontakt enn kun når det gjelder jenta og det er faktisk alle parter fornøyd med. Og du som spurte om jeg ble innvitert i x'ns bryllup; Jeg var heldigvis ikke i bildet på den tida, og mannen min var så lur at han faktisk takket nei til innvitasjonen fra henne... Hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Da sier det seg vel selv, - - - - - - ??????????? ikke aktuelt å invitere henne !!!???? hadde aldri i verden jeg gjort ihverrtfall!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Her hadde det vært totalt uaktuelt!
snartmammatil4 Skrevet 16. februar 2007 #16 Skrevet 16. februar 2007 kommer jo ann på forholdet mellom deg og henne da, men jeg ville ha invitert henne, du blir jo tross alt stemor til ungen hennes da:) men det er såklart individuelt hva man velger:)
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Det er ingen regel som sier at man må invitere de man selv er invitert til. Tidene forandre seg, og de var kanskje nærmere hverandre den gangen. hvis dere ikke har noe godt forhold, så blir hun nok ikke overrasket/skuffet om hun ikke er invitert. Synes du det er vanskelig å være ærlig om dette hadde jeg skyldt på "sprengt" gjesteliste og at dere ikke har mulighet til å invitere alle dere ønsker å invitere Husk at det er din og mannen din sin dag. Barnet er en selvfølge, men ingen kan forvente at du skal invitere moren.
Morango 29.05.2007 Skrevet 17. februar 2007 #18 Skrevet 17. februar 2007 jeg ville ikke invitert henne.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 18. februar 2007 #19 Skrevet 18. februar 2007 Vi gjorde ikke det..Har ikke noe forhold til henne saa hvorfor skal hun vaere der selv om barna er der??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå