Gå til innhold

Stakkars lillejenta mi er syk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fikk over 40 i feber i natt og det har fortsatt med høy feber i dag. I natt fikk hun stikkpille, rett og slett for å få sove. Hun bare hylte. Dessuten har broren hennes en historie med feberkramper, så vi er veldig spent på henne i så måte.

Kanskje hun vil takle feberen mye bedre enn broren sin.

Hun har bare sovet i dag. Vært våken og fått måltidene sine, og så sovnet i sengen igjen. Hun får bare sove så mye hun vil - det er jo den beste medisin. Hun er 9mnd og det er første gangen hun er syk, så det er nok en dårlig opplevelse for henne, stakkars...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten.. Håper hun er på bedringens vei. Kan tenke meg man føler seg rimelig maktesløs når disse små, uskyldige blir syke og ikke kan forklare seg eller selv forstå hva som skjer.

Huff og huff...

God bedring til vesle-mor!

Skrevet

Min gutt på 7 måneder har også vært syk med feber over 40. Jeg ga paracet to ganger - en gang på natta og en gang på ettermiddagen - for å få ham til å ta puppen og å få sove. Jeg tror det var lurt, for han var syk bare i to dager. Han er litt snørrete og hoster litt nå også, men er i mye bedre form.

God bedring!

Skrevet

Jenta mi paa 5 mnd er syk naa ogsaa. Helt forferdelig aa se hvor slapp og sliten hun er. Hadde 39,5 i stad, og reiste til legen. Han mente det var virus, og vi bare skulle ta det med ro. Bare sover og sover, og jeg sitter ved siden av aa passer paa henne hele tiden. Bare puppet to ganger i dag. Ikke noe morsomt naar de er saa smaa. Fikk beskjed om aa gi Paracet stikkpille naar det steg over 39,5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...