Gå til innhold

Flytur med baby 3mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har flydd med norwegian utenlands. Jeg hadde trenkt å amme under opp-og nedstigning for å utligne trykket i ørene til babyen, men lurer på om det er mulig. Har hørt at enkelte flyselskaper har en sele/setebelte til baby som festes i den voksne sitt setebelte og regner med at babyen da må sitte når flyet går opp og ned? Ga dere flaske istedenfor? Hun har ikke fått mme så langt, så da må jeg i så fall pumpe ut melk på forhånd. Vet noen forresten om de der thermovarmerene(el. hva de heter)til allerhand holder kroppstemperert melk lunken el om dette kun gjelder varm og kald drikke? Hvordan lunket dere i så fall melken på flyet?

Mange spm, men håper noen kan hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har ikke flydd med Norwegian, men har nettopp komme hjem fra Thailand med min lille familie :-)

Vi brukte setebelte til babyen hele veien, men de er romslige så det går fint å legge babyen til likevel. Jeg gjorde det flere ganger. Men vår gutt ga ikke uttrykk for noen plager, så kanskje ikke du behøver å styre med det i det hele tatt.. Fikk også tips på apoteket at man prevantivt kunne sprute en dæsj nesespray i nesen rett før avgang. God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...