Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 hun liker ikke få noe kaldt i vannet, gir derfor vann litt varmet i micro. Ga dere gradvis kaldere og kaldere? Eller har dere ikke hatt det problemmet? Vil gjerne gi rett fra springen, men kan jo ikke ta varmet derfra
~Tjorven,overtid~ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Vi koker vannet,har det i en tutekopp og setter den i kjøleskapet.. Tar den fram en stund før vi skal gi snuppa vann,slik att det får temperert seg.. Snuppa vår er snart 5mnd..
BettyBoob Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 før varmet jeg det litt i microen, så kaldt vann fra springen romtemperert, og så kaldt vann rett fra springen.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Tulla kan ikke fordra å drikke vann av flaske. Men så ga mamma henne vann i kopp uten tut. Hun drikker nå som bare det =0) prøv det. Gir rett fra springen.
Banshee Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har forstått det slik at vannet må kokes og avkjøles i kjøleskap før en gir det jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå