mamma for 3 skjønne gutter Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Noen som har erfaringer fra plassen??
miss jones Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Vi skal dit i april. Har aldri vært der før, men det ser jo utrolig fint ut da. Håper noen deler sine erfaringer her da.
mammaruska Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 var der i oktober. kjempefint,nær strand og sentrum. Ville reist på samme hotell om vi skulle til Kypros igjen.
Sommer-mamma Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Vi skal dit i slutten på mai, gleder oss ) Hvor gamle er barna deres? Helsestasjon og folkehelseinstituttet anbefaler vaksine mot hepatitt A og difteri og gtetanusvaksine....Kypros blir regnet som Midtøsten.........synes det er litt rart, men dekategoriserer sånn. Vaksinerer dere barna? Vi har ei på snart 3 år og ei som vil være 10mnd når vi drar. For minstejenta er jeg litt usikker, for man må være 1 år før hepatitt A. Usikker.....håper på svar fra andre som har erfaring )
miss jones Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Hm..jeg kjenner flere som har vært på Kypros, men de har ikke vaksinert seg. Var ikke klar over at Kypros ble regnet som et midt- østen land, men nå blir jeg jo litt usikker.. Er det noen som har prøvd all inclusive på Nausicca Beach? Vi lurer på om vi skal bestille det.. Det høres jo veldig deilig ut. Slipper å lete rundt etetr en god restaurant når man reiser med tre små barn. Dessuten får vel barna så mye is og drikke som de orker. Hører flere si at det er dyrt på Kypros også. All inclusive koster 2200 per voksen, og da får barna alt gratis.
miss jones Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har forresten ei på snart 6 og ei på 9 mnd. Så skal det være med en på 2 år.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Vi har vært på Kypros og boed ved Fig Tree Bay. Synes stedet var litt for "turistet" men det er absolut den beste stranden jeg har vært på nogen gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå