Gå til innhold

noen fra telemark med barn 6 7 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det er noen som har barn i aldere 5-7 mnd.jeg har ei jente på snart syv og helsestasjonen jeg går på har ikke barselgrupper og er inntresert i og møte nye mensker og dele erfaringer.jeg er selv snart 24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. gå inn på dib-treff telemark, frøkna mi er fire mnd men det er mange der som er eldre... opptil 10mnd tror jeg(?)

Skrevet

oki takk for det.4 mnd ja er en fin alder det oxo:) du er fra telemark kommer fra skien jeg...

Skrevet

jeg er også fra skien, har en 7mnd gammel gutt. er 23.

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Jeg er også fra skien :)selv om lillegutt bare er 2 mnd og 12 dager da.. jeg blir gjerne med på treff jeg :)

Skrevet

Enda en Skiensjente her. Har en sønn på 7 mnd.

Skrevet

Hei alle dere juli-mammaer!

Husk at vi har et forum for oss med barn født i juli. Klikk dere inn på klubbsider på menyen til venstre her. Klikk på 2006, og deretter juli 2006. Der er det kjempekoselig for tiden! Og masse andre juli-mammaer! Velkommen, velkommen! :o)

Skrevet

hei jenta mi emilie er født 31 juli. hadde vært koselig og bli kjent med flere syns jeg:)koselig og være med noen som har barn på samme alder:) veronika

Skrevet

hei. står til???

morro med små:) er du med i noen barsel gruppe el+????ikke jeg helsestasjon jeg er på har ikke sånn.

Skrevet

hei. så nydelig liten gutt da.. ikke med i barsel gruppe du el.jeg blir gjerne med på teff jeg oxo:)

er supert og være mamma:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...