Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 har noen av dere blit gravide uten å få tilbake mensen først..er det mulig? og hvordan merket dere at dere var gravide da?noen tegn på kroppen..?
~mamma~ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har ikke blitt gravid igjen, men vil bare fortelle at: Ja, du kan bli gravid før første mens, for du har eggløsning ca 14 dager før du får mensen (også første gang etter fødsel.) Det er ikke sikker prevansjon å fullamme, så det er det lurt å tenke på!
Vestlandslefsa Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Ble ikke så raskt gravid, poden var 6 mnd, men jeg hadde ikke fått tilbake mensen. Var faktisk sambo som merket det fordi jeg hadde slike humørsvinginger:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 det skjer stadig med folk. Fullamming er ikke beskyttelse, og eggløsningen kommer jo før mensen, så det er 100% mulig å bli gravid før man har fått tilbake mensen etter en fødsel. sykepleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå