Gå til innhold

Her skjer det jo absolutt ingenting


mammatør

Anbefalte innlegg

Er -8dager til termin som det står når jeg logger på.. Noen som har lyst på et kafebesøk på fredag? Helst på Grunerløkka for min del.. Tidspunkt kan være når som helst:-)

Har mistet motet og tror jeg kommer til å møte opp på overtidskontroll på Ullevål på tirsdag.. Den lille lar vente på seg selvom jeg prøver å fortelle han at han er velkommen til verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er tilgjengelig for et kafébesøk på fredag. Har vært på Mekka i dag med noen store mager + Hildandru med en liten Anneli. En herlig liten jente. Det passer for meg på dagtid fredag, rundt kl 12 kanskje? Forslag til sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der, tantebarnet til snart tante!

 

Det er mye bedre plass her ute, altså! Og her kan du gjøre alle mulige spennende ting du ikke kan gjøre i magen: Du kan puste og spise og skrike og masse annet - og det er masse rart å kikke på!

 

Bare kom ut, så skal du få se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest innlegget til Findus (takk, det var veldig søtt), høyt for den lille så kanskje han lar seg lokke nå.

Når det gjelder forslag til sted på fredag så kan vi kanskje møtes på fru Hagen? Klokken 12 passer fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...