Gå til innhold

Hjelp! Str. i klær....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter ei jente i mai og hun blir visst rundt 3,8- 4 kg hvis utviklingen fortsetter som nå.

Jeg har ikke handlet noe som helst enda men tittet litt på babytøy på nettet i dag, men lurer på hvilken str. som blir rett?

Str. 50, 56 eller 62?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt litt av alt jeg (hehe), det gjør jo ikke noe om klærne er litt for store. Mamma sa til meg at det var unødvendig å handle masse masse i de aller minste størrelsene, for babyen vokser så innmari fort.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg ville kjøpt LITT i 50 og 56, for de første dagene/ukene kan det være greit.. Kjedelig om ungen "drukner" i klærne også... Men ikke kjøp så mye, er hun mindre enn dere tror, kan dere jo bare kjøpe litt mer etter hun har kommet. Men å ha noen få plagg ferdig vasket før fødselen, tror jeg er smart.. Trenger jo ikke kjøpe de dyreste klærne i disse str heller da..

• 3 uker senere...
Skrevet

Vet ikke om du er her inne noen ganger nå lengre for å sjekke, men 50 er en helt nyfødt størrelse som barnet vanligvis vil vokse ut av iløpet av de første TO-tre ukene..56 går fra 0-3 mnd så denne størrelsen vil være den mest fornuftige å kjøpe..men alt avhenger jo av hvoor stort barnet ditt er når det er født, og nå tenker jeg cm:) Er barnet over 50 cm vil det jo ikke passe den minste størrelsen særlig mer enn et par uker..

jeg kjøper kun et par plagg i den aller minste størrelsen og konsentrerer meg om str 56 for bruk i begynnelsen.

Hilsen barneklær-selger;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...