Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 jeg var å så på noen før og etter bilder for mageplastikk her om dagen..(jeg har ikke født ennå) fikk helt angst når jeg så dette.. er det vanlig å få sånn mage etter fødsel? har blitt skikkelig deprimert og drømmer om det om nattan..virker sikkert helt dumt,men jeg er skikkelig redd
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 hvis du har en helt normalt flat mage fra før av så går d seg til igjen ganske så fort(2-3 mnd). Er vanlig å ha litt hud,men det strammer seg opp igjen:) husk at magen vider seg ut og huden blir strekt maksimalt...da er d naturlig at d "henger " litt etter fødselen;)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Ta det med ro, jeg hra fått 2 barn og det går an att trene magen flat igjen. Bara ikke begynn for tidlig da... Min mage ser ut som førr, det er verre med puppene hehehehe
Mamma´n til A og F Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Husker jeg også tenkte at kroppen kom til å bli totalt forandret etter fødsel. Jeg har fått 2 barn og den er like fin som før. Faktisk finere, fått tynnere lår etter ammingen:)
ukjent Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det er ekstremt viktig å trene magemusklene etterpå. Du kan gjøre mageøvelser hjemme på matte sammen med knipeøvelser. Begge deler bør du trene i 3-6mnd etter fødsel. Det har hjulpet meg iallefall. Kjenner flere som sliter med mage men er tynne ellers , ordi de ikke var flinke nok til å trene magen etter fødselen.
mamma og my Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Magen min ser faktisk ut som den gjorde før fødselen. Har ikke fått strekkmerker eller ekstra hud. Tror det henger litt sammen med hvor mye man ellers legger på seg i svangerskapet osv. Men det er jo viktig å trene magemusklene etterpå. Jeg trente kjernemusklatur i svangerskapet også- men ikke når magen ble veldig stor, selvfølgelig. Det er nok ikke gjennomsnittsmageforandringer de viser i brosjyrer om plastikk-kirurgi...Så du kan nok slappe av...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Vil bare oppklare en ting: Du får ikke flat mage av å trene bukmuskulatur!! For å få vekk "flesket" må man trene kondisjon; dvs forbrenne fett på en eller annen måte. Og en ting til: knipeøvelser bør man gjøre hele livet, ikke bare 3-6 mnd etter fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå