Gå til innhold

Er litt bekymret nå, er det grunn til det tror dere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31+3 og har de siste 3-4 ukene hatt dager hvor jeg er SKIKKELIG svimmel. Må holde meg fast i ting for å gå. Alt går helt rundt (blir ikke svart). I tilegg blir jeg kvalm og kaster opp. Dette kan komme som kastet på eller jeg kan våkne sånn. Dagene innimellom kan jeg være helt fin.Har hatt ca 1-2 sånne dager i uka. Er ordentlig ubehagelig, men det ser ut til at bebisen ikke merker noe. Hun er like livlig allikevel.

Flere som er sånn?

Hva syns dere jeg bør gjøre? La det være, ringe jordmor,lege eller sykehus? Vil ikke være hysterisk heller, men det blir verre og verre for hver dag jeg er sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt jordmor og fått sjekket blodtrykket. Jeg har gått rundt med skikkelig hodepine i noen dager og var i dag for å få sjekket blodtrykket samt urinen. Det er jo gjerne svangerskapsforgiftning de sjekker for. Skal tilbake i morgen for blodtrykket var forhøyet på bare 1 uke. Kan også være helt normalt men kjenner det er deilig å bli tatt litt vare på! Er det grunn til bekymring vil du øyeblikkelig bli henvist til føden.

Skrevet

Synes du burde ringe jordmor eller lege. Ikke sikkert at det er farlig, men er jo iallefall ubehagelig, enn om du ramler pga dette. Er bedre å ringe en gang for mye enn for lite-)

Skrevet

Jeg hadde iallefall ringt jordmor, selv om det ikke treng være noe alvorlig er det jo sinnsykt ubehagelig for deg å gå slik da! Du har jo faktisk 9 uker igjen, så jeg ville hørt hva de sa om det! Lykke til!!

Skrevet

jeg har det på noe samme viset. ikke like ille som deg vil jeg tro.. men samme gata... jeg har lavt blodtrykk... bare ta en tur til jordmor og sjekk blodtrykket ditt....)

Skrevet

Ok, takk for svar. Blodtrykket er på nedre grense og har vært det hele tiden. Skal til jordmor på fredag, så jeg venter til da jeg.

Får leve i min egen rus til da, huff, kjennes ut som om jeg er skikkelig full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...