Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg er fulltidsstudent, med en datter på tre, som jeg er helt alene om omsorgen for. Prøver å lese så mye jeg kan på dagtid, men føler at jeg ikke får jobba nok. Om kveldene er jeg som regel helt kjørt etter at vesla har lagt seg, og tida før jeg legger meg går med til rydding og sånt. Nå er jeg syk, og er litt lei meg for at jeg mister forelesninger, litt stressa av den grunn også.... Er det noen som kan fortelle meg om de har smarte måter å organisere seg på som gjør hverdagen litt lettere? Jeg er muligens ikke flink nok til å utnytte tiden min, jeg vet ikke...Skulle gjerne hatt energi til å lese på kveldstid, men det er veldig sjelden jeg får det til. Går første året på BI, og det er et par av de fagene som krever jevn og trutt jobbing- om du ramler av er liksom løpet kjørt, føler jeg. Blir veldig glad for alt av tips!!!