Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Ammetåken ligger tykt i hodet mitt, og jeg husker fint lite om dagen... Håper det ikke blir like ille som sist jeg ammet, for da klarte jeg bl.a. å glemme mobilen min i kjøleskapet hehe.. Andre som er truffet av ammetåke som har bra historier om ting de har glemt?
Stor_smil Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg fikk forbud av samboer når det gjald koke smokker og brystpumpe... og det var kanskje like greit, siden jeg holdt på å sette fyr på hele leiligheten en dag. Skulle på 6 ukerskontroll. Satt brystpumpen på oppkok, satt samtidig på tørketrommelen (som står på kjøkkenet). Hørte derfor ikke at det kokte. Så stakk jeg ut, var vekke en stund hos legen, og i tilleg gikk jeg meg en times tid etterpå. Kommer hjem, åpner døren og ser bare tjukk røyk. Løper inn i vill panikk (glemte alt om at man må kjenne på dører og slikt før man åpner dem i tilfelle brann). Virret en stund fra soverom til stue, før jeg ante hva som hadde skjedd. løp ut på kjøkkenet og fant en svart svart svart masse nedi kjelen, som hadde stått og tørrkokt på full guffe i flere timer. Hadde lokk på, så det er kanskje det som gjorde at det ikke begynte å brenne. I etterkant har jeg glemt te-vannet mitt X antall ganger og tørrkokt maaaaange smokker. Så nå er det kokeforbud.. eller stå å se til det har kokt opp..hihi.. Ellers har jeg funnet brunosten en rekke ganger i brødboksen
Lucky76 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 De har reist på party med hukommelsen min!!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Fikk nok en gang bevist for meg selv at hukommelsen har tatt ferie - klarte å gå i dusjen med brillene på )
Bonusmamma13 Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Har vært mange episoder, men har glemt de fleste.. Ammer ikke lenger, men er litt plaget med mammatåke... Byttet ut babyen med babycallen som jeg hadde lagt fint i hodeenden av barnesengen og dradd dynen opptil.. Babycallen var byttet ut med mobiltlf, men hadde heldigvis ikke lagt babyen på nattbordet men i min seng... Inviterte nylig til bursdagsfest (for meg selv). Da en venninne ringte og lurte på hva jeg ønsket meg, spurte jeg forundret hvorfor hun spurte om det? Hadde glemt jeg hadde bursdag... Har også hatt problemer med å koke flasker, glemte å ha oppi både vann og flasker, men husket selvsagt å sette platen på fullt, for så å glemme det og..
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 ja d var da i går jeg skulle skifte på mini. kledde av ham og tok ham opp for å gjøre en liten dans vi pleier å gjøre på stellebordet, la ham ned igjen og kneppte igjen body uten å ta på bleie først..
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2007 Mamma til Andrés: Jeg hadde også helt glemt at jeg har bursdag snart da moren min ringt og spurte hva jeg ønsker meg tidligere i dag... har bursdag 7. mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå