sothøna Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Her er Noddy en klar favoritt etterfulgt av Thomas toget, Elias og dyrlege Due.
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Gutten min blir helt propell av introen til barne-tv
Mamma til gutt 05 Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Her er det også introen til barne tv spes. om morgenen som fenger mest. Når selve barnetv starter er det ikke så gøy lenger :-). Men de sendte bananer i pysjamas noen morgener, det tror jeg han likte, men nå er det jo slutt virker det som. Har sett overalt etter en video med disse uten og finne.
Makka Pakka Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Hun liker barne-tv'n som er på Frokost-tv på TV2 om morgenen og så liker hun Elias (mest musikken tror jeg). Ellers så bryr hun seg lite om tv, i motsetning til meg som var tv-slave fra 6 mnd alderen.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 mikke mus klubb hus eller hva det heter, på playhouse disney. hun sitter heelt muse stille den halvtimen det varer.
Ranveig R Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Småen ser stort sett ikkje på barne-tv, men han er vill etter Postmann Pat. Fekk ein dvd til jul, som han ser eit par episodar av til barne-tv-tid. Han såg visst Gubben og katten her ein dag og synest det var kjekt (i følge pappaen). Synest det er så masse som ikkje passar for han.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 er postmann pat, men det sendes jo ikke lenger:( har gått til innkjøp av en dvd som vi spiller inni mellom når det er barnetv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå