sothøna Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Her er Noddy en klar favoritt etterfulgt av Thomas toget, Elias og dyrlege Due.
Møøø Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jojo, Ole brum, tarzan, donald (og flere fra disney channel) Og hun fikk caprino-samlinga til jul og der er "troll som pusser tenner" en favoritt.. hehe ;o)
BiziBee Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Mikke Mus er helt topp her i huset. Deretter Ole Brum (på video)
Reidis Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Akkurat nå er det Pippi (første episode ble sendt søndag på nrk). Den har vi spilt istedetfor eller etter barnetv både mandag og tirsdag. Ellers er familien pling og fiffi veldig gøy )
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Tror nok at pippi begynner å toppe lista hos oss. Så det på barnetv på søndag. Har aldri sett gutten stirre så intens på tv noen gang med litt lættis innimellom. Men ellers er branmann sam en av favorittene.
AnKi! Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Redningsskøyta Elias går hver kveld her i huset!
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 2 åringen min liker godt Bjørnen i det blå hus og Byggmester Bob
emporium Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 byggmester bob, postman pat, noddy, mekke mikkel, thomas toget i den rekkefølgen men postman pat bilen slår ut alle andre leker.... han er straks 2 år
Snupidupi Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Hær e det mye som e populært... tirsdagan lika ho godt førr da e det både Konrad Katt og Gubben og Katta... også lika ho godt han Franklin... Mikkes klubbhus syns ho også e veldi arti... Ho savna Jul i svingen så i dag har æ kjøpt Linus i svingen dvd tel ho... Ole Brum, Donald, Karius og Baktus, og førr ikke å snakk om han Sabeltann men han e ho heldivis litt lei a nu...
Papira Mou Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Her har det vært kaptein Sabeltann svært lenge nå, men nå er det Noddy og Pingu som er favoritten )) Men hun er egntlig ikke så glad i tv enda, så det er vel max 10min hun ser av gangen vel. Greit det ! )
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 Mikke mus' klubbhus er favoritten på barnetv, mens av dvd'er er det Biler og Kaptein Sabeltann, og Byggmester Bob og Elias :-)
bente69;) Skrevet 14. februar 2007 #12 Skrevet 14. februar 2007 Mikke Muss på mandager er topp, det samme er Franklin. Dvd'er som er pop er Franklin, ole brum, brannmann sam og fiffi og blomsterbarna
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. februar 2007 #13 Skrevet 15. februar 2007 Gubben og katten, Elias, Teletubbies, Thomastoget, ja.. det meste egentlig.
catmari04 Skrevet 15. februar 2007 #14 Skrevet 15. februar 2007 pippi, teletubbies, og han har faat oeynene opp for pelle politibil som vi har paa video. ellers liker hun hunden pippin(britisk serie)
Viva_oslo Skrevet 15. februar 2007 #15 Skrevet 15. februar 2007 Her er det Elias for alle penga! Heldigvis har vi fire dvd-er å bytte på.... Det er ikke hver dag vi rekker å se på barne-tv, ofte spiser vi middag ved sekstida, men hun ser ofte litt på Elias mens jeg lager middag. Hun har blitt fascinert av det FORFERDELIGE Mikkes klubbhus - grøss! Fæle stemmer, dårlig dataanimasjon og slitsomt konsept.... Men hun vil se på "Don-all", og da så....heldigvis vet jo ikke hun når det er barne-tv, så det er lett å unngå! Ellers har hun likt Postmann Pat, Fiffi og blomsterbarna, Solflekken og Fimlene, men da holder ofte ikke interessen så lenge. Peppa Gris er forresten ganske populært. Men Elias var det første hun virkelig ble interessert i og der hun så hele episoder. Nå kan hun dessverre se en hel dvd (40 minutter) i strekk! Hun vet hva alle figurene i serien heter, og har Elias og Kruse som lekebåter. Jeg har tenkt at vi kanskje skal prøve oss på kino når filmen om Elias kommer - med ambisjon om å se kanskje en halvtimes tid før vi lister oss ut!
Løvemor79 Skrevet 15. februar 2007 #16 Skrevet 15. februar 2007 Mikke Mus Klubbhus, Bjørnen i det blå huset, Fiffi, Solflekken, Teletubbiene og Ole Brum.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #17 Skrevet 15. februar 2007 Her er det Solflekken, Postman Pat og Karius&Baktus
PintSizedDictator Skrevet 16. februar 2007 #19 Skrevet 16. februar 2007 Hos jenten min (som e 4 nå...var ikke noe forum som passet...ikke som eg fant;)) så e de store favorittene: Kaptein Sabeltann Mumitrollet Ole brumm Dyrene på solflekken (?) Emil i lønneberget Gisle Wink og...jah;)
m@mz Skrevet 18. februar 2007 #20 Skrevet 18. februar 2007 Min 2 årings favoritt akkurat nå er Fimlene, hun synger høyt sangen deres her hjemme om dagen og jeg må bare le med henne, hun er sååå herlig. Fimlene-fimlene-fimlene..........hele dagen :-)
Thyr@ Skrevet 19. februar 2007 #21 Skrevet 19. februar 2007 Det har vært Lazy Town lenge....men nå er det Elias for "alle penga"... Liker også Thomas toget, byggmester Bob, lille rød trakstor, postman Pat og ikke minst Fiffi og blomsterbarna
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. februar 2007 #22 Skrevet 19. februar 2007 Hei, her går det for det meste for: *Thomas toget *Byggmester Bob *Ole Brumm *Snipp og Snapp *Donald og alle vennene (langbein, mikke, pluto, ole, dole, doffen, minni og dolly og mange flere...) *I går så var det Pippi...hehehe.... *Bjørnen i det blå huset. Det er vel flere men kommer ikke på i farten...Gutten min er 3 år...=o)
Toodeloo Skrevet 19. februar 2007 #23 Skrevet 19. februar 2007 Elias var en klar favoritt lenge -helt til tassen ble skremt av en episode (Skummelvik). Så overtok Thomas-toget - har dabbet av litt nå. På gode og delte 'andreplasser' er Charlie og Lola, Fiffi, Solflekken, Mekke-Mikkel, byggmester Bob og Brannmann Sam. Postmann Pat er stor nå, Bjørnen i det store blå huset er på vei opp. Samme med Den lille røde traktoren. Men de seriene som har holdt seg over tid for gutten på 2,5 år er Mikkes klubb-hus (også favoritt for lillesøster på drøyt året...) og Små Einsteins (spesielt musikken). På gode og delte 'andreplasser' er Charlie og Lola, Fiffi, Solflekken, Mekke-Mikkel, byggmester Bob og Brannmann Sam.
Toodeloo Skrevet 19. februar 2007 #24 Skrevet 19. februar 2007 Ups, her ble visst et avsnitt kopiert i stedet for klipt ut (se forrige innlegg). jaja. Fikk anledning til å skrive inn to andre favoritter: Gubben og katten og Gisle Wink. Ellers har jeg kjøpt inn mange klassikere'på dvd som ungene etterhvert skal 'indoktrineres' med. Bl.a. alle Astrid Lindgren-filmene og Ivo Caprino-boksen ;-) Disse skal settes på straks poden eller frøkna begynner å interessere seg for aggressive og fæle japanske masseproduserte tegnefilmer... *grøss*
camilla^ Skrevet 19. februar 2007 #25 Skrevet 19. februar 2007 Postmann Pat er den største. Fiffi, solflekken er også stas. Higgliby begynner også å bli morro nå, siden storesøster på fire har vært og er helt opphengt i denne. Så bra disney har kommet med egen kanal denne er på. Igrunn det meste på playhouse faller i smak hos de her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå