jennifer Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hun bare spytter ut, m det resultat at alt lukter......
*Magic* Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Her er det litt til og fra med tran,ikke alltid like lett å få det inn:) Fikk tips på HS om å veksle mellom tran og Sanasol, noe som har fungert i perioder. Ellers så går det ofte ned med litt frutti på skjeen sammen med tranen.
jennifer Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Takk for svar, da tror jeg Sanasol blir neste forsøk:)
peonererfine Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Hvor gammel er hun? Her var det tran-nekt ved 17 mnd. Fant til slutt ut at ho måtte få lov å holde skjeen selv...hun spiser jo alt selv, så da gikk det opp for meg at det var en litt kontroll-ting. Nå holder hun skjeen fram, så heller jeg i litt, og hun får det i seg. Heller 2-3 små teskjeer enn en stor spisekje, blir mindre søl. Bruker plastsmekke når hun får tran. Da hun var 2-6 mnd, ca, fikk hun med plastsprøyte, siden ga jeg henne med skje, og etter 17 mnd. får hun altså 'holde selv'. Ved 17 mnd. hjalp det også å gå over til sitron-tran'en. Lykke til!
jennifer Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Tusen takk for råd, hun er 12 1/2 mnd.
Larena Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Her var det eneste som hjalp å bytte ut vanlig tran med tran med tutti frutti smak. Nå er det kjempestas å få tran, og hun slikker skjeen tom etterpå :-) Hun sitter på benken og får lov til å hjelpe til litt selv :-)
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Vi lar henne drikke rett fra flaska. Nå er tran gøy og hun klarer det selv. Litt usikker på mengden hun får i seg da. Men hun får ihvertfall i seg tranen hun tidligere blånektet på! Skal gjøre alt selv, nå som hun er blitt så "stor" (17mnd). Lykke til )
Tre rosa kalver Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Prøvd Kaptein Sabeltanntran? Ungene mine er gale etter den..Smaker godteri:)
nepomuk Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Eskimo-3 kids med tutti-frutti smak fungerer veldig godt her. også må hun få lov til å holde skje/målebeger selv.... :-)
glussi Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Kjøp tran på apoteket,den er billigere og mildere på smak.fungerer her iallefall..lukter ikkje so gale heller...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Arktisk tran - smaker godt og er den reneste i følge mattilsynet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå