Gå til innhold

Nattpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med noe sånt? Litj-pia her sparker og løfter av seg dyna om natta, og nå har jeg prøvd de finurligste måtene og pakke henne inn på uten hell...

Regner med de selger noe sånt på barneutstyrsbutikkene, men det er jo så mange kreative og nevenyttige mennesker her inne, kanskje noen har laget noe selv og legger ut en link med bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner en på sparkjop.no til bare 170 kr. Men vet ikke noe om den siden vi ikke bruker pose

Skrevet

Nattposen fra sparkjøp er bra. Jenten vår dro dynen over hodet når hun sov, så vi kjøpte en pose til henne, tuller henne inn i ullteppe også legger henne posen.

Skrevet

Jeg kjøpte først en på ebay, og fikk så tanten til å kjøpe den neste på Mothercare da hun var i England. De har veldig mye større utvalg i poser der.

Skrevet

Vi bruker det til storebror (17,5 mnd) og har brukt det lenge da han sparker av seg dyna. Synes det fungerer veldig bra.

Vi har kjøpt pose på www.going.no.

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt troll nattpose på nettet i ull. Han spente tidligere av dyna, men kjøpte juniordyne som han ikke har spent av seg før nå..er nå 8 mnd. Juniordyna festet jeg liksom helt nederst under madrassen, for når han sparket av seg dyna så løftet han den opp og spente den ned..klarer ikke det da..men nå nytter altså ikke det heller. Mange av nattposene er i bomull og noen i tykk bomull, jeg ville om mulig brukt ull. Det er mye mer varmeregulerende og slipper å bli for varme eller kalde. Og med bomull så blir det ikke så lett transportert vekk fra huden som med ull, svetter du av bomull så blir den liggende mot huden og så blir barnet igjen kaldt. Men gutten vår har generelt vært klam av seg da, og må bruke ull innerst på huden for å motvirke klamheten. Vet de har troll ullposer på olsen og co, men ikke mer igjen i stavanger. Ellers har jeg ikke funnet i noen butikker, men fant da jeg søkte etter nattpose ull på nettet...mammanett tror jeg det var på...?

Skrevet

Det man kan gjøre også er å ta et pledd under babyen og over (fra bena og opp)og under igjen (via sidene)Dyna over...Funker fint her:)Men kanskje vanskelig å skjønne hva jeg mener?

Skrevet

nettsida jeg har bestilt fra heter mammaogmeg.no - går på til babyen og på side 2 finner du nattpose til 479 kr. Den er hvit på bestillingen men jeg skreiv på merknader at jeg ønsket blå dersom de hadde. Fikk mail om at det hadde de og at blå nattpose skulle sendes meg om få dager- de hadde ikke igjen på lager men skulle få innen få dager og sendes dermed til meg..god service;)

Skrevet

Den fra sparkjøp er veldig bra, men ikke veldig stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...