Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Babyen min er nå 4,5 mnd gammel.Jeg fikk igjen mensen etter 3 mnd,da begynte jeg på minipillen.Har nå gått på den i 1,5 mnd og har ikke fått mensen for andre gang.Idag våknet jeg å var kjempekvalm,kasta opp og altting.Akkurat slik jeg var i starten i forrige svangerskap også...Er det noen andre her som har blitt gravide når de har gått på minipille?Huff og huff,vet ikke hva jeg skal gjøre... Nå vil jeg være....
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Nå er det mange som har fått litt ustabil mens første månedene etter fødsel. Ingen prevansjon er 100% men minipillen er nesten så tett opptill som det kan bli.For sikkerhetsskyl dkan du jo ta en test, men jeg tror ikke det er det hvertfall...Lykke til:)
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Mange som slipper mensen når dem går på minipillen, så jeg vil tro d er en av de heldige
spagetti Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Ta deg en test, så slipper du å være usikker. Lykke til!! :-)
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 er det cerazette piller ?? Vanlige minipiller er ikke så sikkre om du ikke tar de til vanlig tid hver dag.legen min sa at tar du minipiller 1015 istedet for 10 er de ikke sikkre lenger...Lykke til håper du får det svaret du ønsker etter testing.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Skal ta en test,så finner jeg ut hvordan det ligger an...Huff,gruer meg... HI
To gutter små Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 jeg fullammet og gikk på østrogen frie p-piller når jeg ble gravid iigjen. skjønner godt at du gruer deg, gjorde det jeg også, men du skal se det går så bra så! lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå