Vanilla83 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hver gang jeg skal gi minsten mat blir han så ufattelig sur og grinete! Begynner å surke og klage, vri seg å bli litt umulig rett og slett. Men gape det gjør han, og spiser masse. Går i både grøt og middag, men når han får melk ligger han helt i ro. Noe jeg kan gjøre for å få han til å stoppe? Ganske slitsomt i lengden...
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 som han her med andre ord ;o) det jeg gjorde,var å fange oppmerksomheten hans.forskjellige lyder,prat eller sang.funka her,men kan ikke låve det gjør det hos deg.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 ja,hva gjør man ikke for å få "urokråkene" til å sitte i ro?? ;o) mulig det var sangen som skremte han til å være grei,hehe
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 ja syng til han... d hjalp her også hehe prøv med Lille petter Edderkopp...eller den der Er d ikke rart,er d ikke rart?Jeg så en gris som spiste is... De faller i smak hver gang;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå