Gå til innhold

Helt utenom det vanlige!!! Hjeeeelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke lenge siden fant jeg ut at jeg har en halvsøster. Det var et sjokk!! Jeg har aldri møtt henne og nå ønsker jeg å ta kontakt.. Hun vet om meg, er jeg ganske sikker på. Ønsker ikke å ringe "sånn plutselig" og gi henne et sjokk heller... så, jeg trenger hjelp til å finne hennes e-postadresse... Tenkte å skrive en mail til henne, tror det er det beste. Har et ønske om å treffe henne, og håper hun ønsker å treffe meg og.

Noen her som vet om programmer/nettsteder som kan hjelpe meg med å lokalisere e-postadr? Finnes det sånne nettsteder, nesten som telefonkatalogen bare med e-postadresser i stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Sweet Amber og tusen takk for svar. :-)

Har forsøkt disse sidene, men det ser ut som det bare gjelder amerikanske e-postadresser.. hmmm.... Vet jo at hun har bodd i USA men fant likevel ingenting.

Må se om jeg finner noen "søkemotorer" eller lignende som gjelder for Norge..

Håper virkelig jeg får tak i henne... Jeg har jo fått min første baby, også!! Tenker masse på familielikheter, hvordan hun ser ut osv.. Er usikker på selv om hun har barn. Vet hun bor i Oslo og jobber innenfor data/salg (iallefall gjort det tidligere).. ¨

Skrevet

Hvis du har navnet hennes, da kan du jo finne adressen på telefonkatalogen.no.... Så kan du sende henne et brev...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...