Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 For ikke lenge siden fant jeg ut at jeg har en halvsøster. Det var et sjokk!! Jeg har aldri møtt henne og nå ønsker jeg å ta kontakt.. Hun vet om meg, er jeg ganske sikker på. Ønsker ikke å ringe "sånn plutselig" og gi henne et sjokk heller... så, jeg trenger hjelp til å finne hennes e-postadresse... Tenkte å skrive en mail til henne, tror det er det beste. Har et ønske om å treffe henne, og håper hun ønsker å treffe meg og. Noen her som vet om programmer/nettsteder som kan hjelpe meg med å lokalisere e-postadr? Finnes det sånne nettsteder, nesten som telefonkatalogen bare med e-postadresser i stedet?
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Du kan jo prøve noen av disse: http://www.startsiden.no/oppslagsverk_og_fakta/adresseinfo/index.html Men er ikke veldig sannsynlig at du finner det siden det er så få som registrerer med skikkelig navn.. Tror det blir litt sjokk uansett, jeg. Men det blir sikkert koselig å bli kjent med søstera si likevel:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Heia Sweet Amber og tusen takk for svar. :-) Har forsøkt disse sidene, men det ser ut som det bare gjelder amerikanske e-postadresser.. hmmm.... Vet jo at hun har bodd i USA men fant likevel ingenting. Må se om jeg finner noen "søkemotorer" eller lignende som gjelder for Norge.. Håper virkelig jeg får tak i henne... Jeg har jo fått min første baby, også!! Tenker masse på familielikheter, hvordan hun ser ut osv.. Er usikker på selv om hun har barn. Vet hun bor i Oslo og jobber innenfor data/salg (iallefall gjort det tidligere).. ¨
Ingen_nick_ledig Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Hvis du har navnet hennes, da kan du jo finne adressen på telefonkatalogen.no.... Så kan du sende henne et brev...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå