Gå til innhold

Jeg håper ikke dere har glemt 3. mars daten vår..... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns dere skal dra på lunch i dag jeg, sånn at dere har lyst til å gå på lunch igjen den 3. mars.....

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde faktisk glemt det, men ser at det står i boka mi. Nå ble jeg glad, for om to uker får jeg det nok ikke til. Fryktet at jeg ikke skulle rekke å treffe noen før Holmsbu.

Damer som kommer fra Rogaland for å spise lunch i Oslo kan vi ikke glemme, vet du ;-)

Skrevet

godt!

nå ble jeg glad

travle damer må minnes på saker og ting... jeg får streve litt for å holde denne på topp jeg da... eller en annen - he he he he.

Skrevet

Takk! Jeg trengte også påminnelsen, tankene er litt på tur om dagene og hodet ikke helt på plass, men nå er det notert på kalenderen i tlf. Så satser vi på at den ikke blir stjålet!

Skrevet

Norwegian selger ganske billige flybilletter har jeg hørt ;-)

Skrevet

Ja, jeg vil tro gubben jubler hvis jeg reiser ens ærend til Oslo for å spise lunch! Hehehe..... NOT!

Men fristende - JAAAA!!!!!:-)

Skrevet

du kan jo si at du skal på et viktig jobbrelatert møte.... vi har sikkert noe lurt å si, som du kan bruke sånn jobbmessig... ;-)

Skrevet

Hehehehehe

Bare så innmari dumt at jobben ikke betaler for reisen!!! ;-)

Skrevet

Jeg vil komme 3. mars! Gleder meg til å treffe dritgrei og alle de andre fiiiine jentene her :)

PS Urtings - hvis det er en trøst, skal jeg ta en tur på verandaen for deg etterpå. He he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...