dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 jeg syns dere skal dra på lunch i dag jeg, sånn at dere har lyst til å gå på lunch igjen den 3. mars..... :-)
Maud Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde faktisk glemt det, men ser at det står i boka mi. Nå ble jeg glad, for om to uker får jeg det nok ikke til. Fryktet at jeg ikke skulle rekke å treffe noen før Holmsbu. Damer som kommer fra Rogaland for å spise lunch i Oslo kan vi ikke glemme, vet du ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 godt! nå ble jeg glad travle damer må minnes på saker og ting... jeg får streve litt for å holde denne på topp jeg da... eller en annen - he he he he.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Takk! Jeg trengte også påminnelsen, tankene er litt på tur om dagene og hodet ikke helt på plass, men nå er det notert på kalenderen i tlf. Så satser vi på at den ikke blir stjålet!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2007 Norwegian selger ganske billige flybilletter har jeg hørt ;-)
Urtete Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Ja, jeg vil tro gubben jubler hvis jeg reiser ens ærend til Oslo for å spise lunch! Hehehe..... NOT! Men fristende - JAAAA!!!!!:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2007 du kan jo si at du skal på et viktig jobbrelatert møte.... vi har sikkert noe lurt å si, som du kan bruke sånn jobbmessig... ;-)
Urtete Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Hehehehehe Bare så innmari dumt at jobben ikke betaler for reisen!!! ;-)
Karomamma Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Jeg vil komme 3. mars! Gleder meg til å treffe dritgrei og alle de andre fiiiine jentene her PS Urtings - hvis det er en trøst, skal jeg ta en tur på verandaen for deg etterpå. He he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå