mammaTiL4gutter Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Dette er en blomster-bukett. To hvite roser fordi du alltid gir av din tid. Tre røde roser fordi du har hjerte for andre . Fire fioler fordi du er snill... Og ett silkebånd rundt buketten fordi du er til!!! På kortet står det at jeg setter pris på deg... En god varm klem fra meg! Ha en fin Valentinsdag )
dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 nå ble jeg glad jeg, hurra! ha en finfin dag du også!, jeg håper du koser deg her inne, og at du får en super kjærestedag!
Maud Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Tusen takk for de fine blomstene! Buketten står her på pulten og gjør dagen litt lysere innimellom alle papirene jeg må få unna... Håper dagen din også blir fin :-D
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 takk skal du ha.var veldig koselig å få en så fin bukett i dag =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Takk for det! Sender en bukett til deg også:-)
Karomamma Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Tusen takk!!! Håper du har en fin valentinsdag med kjæresten din!Skulle ikke han komme på besøk?
mammaTiL4gutter Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2007 Han er ikke her i dag da men :-( noen timer i går,åsså kjæm han i mårra igjen....måte på jobb i dag.... du har vell kjæreste besøk sjøl eller??
Karomamma Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Ja ja, man tar det man får, ikke sant?? Helst så mye besøk som mulig Kjæresten min er hjemme han, men han har vært syk siden helga og er så dårlig og pottesur at det ikke ble mye Valentinsfeiring her i gården. Håper han blir frisk snart - han er en goding, men tåler rett og slett ikke å være syk... Har vi hørt den før? He he...
mammaTiL4gutter Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2007 hehe...syke manner e jo bare KJEMPESYKE!!!!! men det hjelper med litt "stakkar deg" ca 1 gang i timen innimellom :-) Men da blir det jo veldig mye bedre å ha han rundt seg frisk å rask etterpå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå