Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hvor ofte bør en nyfødt ammes? Tenker da på barsel og en mnd fremover...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Hver gang baby spôr. Fôrste mnd sâ er det ca hver 1+ 1,5 time. Sânn var det ihvertfall for meg. Og etter en mnd sâ sov lillegutt fra 22 pâ kvelden til 06 pâ morran. Tror det var fordi han spiste godt pâ dagen. Hvis din sover mye sâ ikke vekk for â gi mat, men vent til han vâkner.
-MtG- Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Det er jo ikke alle som er like ivrige på førsten da. Gutten min bare sov. Fikk beskjed fra sykehuset om å vekke han minst hver tredje time og gi han mat. På natten kunne det gå lenger tid.
Yara Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det kan gå 30 min imellom og det kan gå noen timer imellom. Meget forskjellig:) Så lenge vektoppgangen er fin er det bare å gi baby når han/hun vil ha du.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Gi babyen mat så ofte h*n vil! I begynnelsen så satt jeg konstant med puppen ute. Litt frustrerende men det er en liten periode av livet så kos deg!!
Karoline's*mamma Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Så ofte abyen vil. Følte eg sat med puppen ute heile tida i begynnelsen,jammen godt det har forandra seg.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har ammet ca 10-12ganger i døgnet første ukene med begge mine. Eldstejenta kunne henge i puppen i opptil 3 timer i strekk på kveldstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå