Reveenka Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 De tre største ungene har meldt seg på skikarusell i Åsen i år - og syns det er sååå artig! Så i går var vi på renn nr to, silkeføre og flotte løyper - fireåringen syns det var så gøy at hun like godt tok en runde ekstra. Og trivelig med solbærtoddy og nystekte vafler etter målpassering! c",) Tenk om gleden over å være med kunne holde seg like sterk i årene som kommer, det hadde vært noe! Vi bor på et lite sted; så selv som innflytter kjente jeg de fleste fra skole og barnehage - så det var en sosial og hyggelig kveld for mor også!
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 åååh,så morro da.skulle ønske mine "gidda" å være med på slikt.husker selv da jeg vokste opp,hvor kos det var.kjenner jeg savner det.vaffler og toddy,mmmmmm. å så morro at også mamman kosa seg ;o) er veldig sosialt på slike karuseller.å hun var nå flink da,fireåringen din,som tok en "seiersrunde" også ;o)
Trollmora Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Det hørtes bare så hyggelig ut! Vaffler er jo en vinner uansett, men den smakte sikkert ekstra godt til varm toddy etter seiersrunden ) Eldste trollungen har fått ski, men de har vært på bena bare ett par ganger. Skulle egentlig ut i helga, men det var så kaldt så vi valgte å være inne i stedefor i skiløypa.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Ååå høres ut som min barndom det jo;-)))
Urtete Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Våre to poder er også med på "karusellrenn", som vi sier her. Ungene storkoser seg, og det gjør vi voksne også! Godt med frisk luft og en bitteliten trimtur (hehehehe, det skal ikke mye til før jeg definerer det som trim!!). Etterpå er det varm saft og vafler! Mmmmmmmmmmm, en høydare for både barna og mamman!!!:-)
Karomamma Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Kjempekoselig høres det ut!! Husker dere vi hadde skikort og førte opp hver eneste kilometer? Skoleveien vår var 3 km og det ble en del på kortet, he he. Det er vel flere som har hatt skikort i oppveksten, ikke bare jeg som kommer fra landet her?
Reveenka Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2007 Ja, gudameg - it's all coming back to me now! Visst hadde vi skikort! Man kunne ta bronse, sølv eller gullmerke! Jeg var nok ikke av de ivrigste, desverre - ser ut til at foreløpig er ungene mine mer glad i å gå på ski enn det jeg var i den alderen... Nå kom jeg forresten akkurat på at jeg var med på Barnas Holmenkolldag - alle fikk premie; jeg har skjeene i skuffen enda, og bruker dem flere ganger i uka! c",)
Urtete Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Jaaaaa, skikort hadde vi, ja! Gull, sølv og bronse..... hehehehe.....mimremimremimre....... Jeg var med på karusellrenn da jeg var liten, og har små pokaler liggende i en pappeske en plass. Det var stas!:-) Pokaler får jeg helt sikkert ikke flere av i mitt liv! (Like greit...:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 de kortene finnes enda og min sønn holder på på tredje året... han og mormor har en sammensvergelse når det gjelder ski.... de elsker det, og samler på kilometer! skikarusell har jeg aldri hørt om, men han er da med på noen renn i året. barnebirken og sånn :-) store arrangement riktignok, men boller og kakao får vi likevel, det er stas det også!!! åhh nå gleder jeg meg til å reise hjem kjente jeg :-)
Karomamma Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Boller og kakao og toddy og saft og vafler og sånt er viktig Karosnuppa har ikke begynt å gå på ski ennå, men jeg kjøpte nye ski til Karopappa til jul, sånn at han er klar. He he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå