Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper på å se mange av dere i dag. Kjenner at jeg har litt sommerfugler i magen, dette er jo nesten som å gå på 'blind date'. Når Mamma søker barn turte, må jo jeg også tørre, men litt skummelt er det jo...

Kommer til Kjøkken og Bar en gang litt etter tolv og blir der til jeg har møtt flest mulig av dere :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg tenke på dere mens jeg sitter på Hoppeloppeland med fem unger i formiddag! Kos dere!

c",)

Skrevet

Blir også med i tankane! Med ei god kake og en sterk kopp kaffi!

Ha en fin dag!

Skrevet

Vi satt opp en ny dato om 2 uker fordi det var en del som ikke kunne i dag. (se tråd lenger nede)

Jeg trodde jeg ville bli forhindret pga syk tulle, men hun er i barnehagen og jeg tar gjerne treff både i dag og om 14 dager,

Flere som henger seg på i dag?

Maud, er du her ennå?

Jeg kommer hvis det er blir noe i dag:-)

Skrevet

Hei, ser av en tråd lenger ned at mange har foreslått å utsette lunsjen to uker. Jeg blir med på lunsjen om to uker, og tar en tur innom i ettermiddag også, så ser jeg om det er noen der. Mulig jeg blir enda senere, for møtet har blitt flyttet fra 12-14. Skal prøve å snike meg unna litt før!

Skrevet

Sånn er det når man ikke henger med i svingene (ikke deltar på kveldene). Skjønner at det blir tynt med folk i dag. Jeg blir derfor på jobben og prøver å få gjort noe. Det er temmelig fullt i boka mi på onsdag om to uker, så det er tvilsomt om jeg kan da. Uka etter drar jeg til Thailand, så jeg må nesten gjøre det jeg kan før jeg drar.

Satser på at det kommer nye muligheter :-)

Skrevet

Så denne først nå, jeg.....fillern.....var jo egentlig helt innstilt på å gå på treff, men så ble det jo avlyst og så viser det seg at ikke alle var innstilt på å avlyse likevel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...