Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kokt smokkene hver kveld i mange måneder..

Er det virkelig nødvendig eller ikke?

Føler liksom at de ikke blir rene når jeg bare skylder dem.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg koker dem bare en sjelden gang innimellom.. synes det er unødvendig å koke så mye, litt bakterier må dem jo ha..

Skrevet

No når snuppa nesten er 6 mnd, tar vi berre smokkane i oppvaskmaskina. Under springen synast eg er litt lite..

Skrevet

Jeg putter smokkene i kokende vann fra vannkokeren hver morgen. Trenger jo vann til kaffen, likevel:)Lar smokkene desinfisere seg i 1-2 min.

Skrevet

koker di når di er nye eg, og innimellom viss han har vært sjuk eller noe. smokken ligger jo bare i sengen uansett=)

Skrevet

Jeg tar smokken i vannkokern, gjør det med flaskesmokkene også. Synes det er utrolig lettvint, har t.o.m. begynt å koke tuten til treningsflaska (imsdalsflaske) i vannkokern også.

Tør ikke å ta smokken i oppvaskmaskinen, da det hender det legger seg vann inni smokken, og det kan jo inneholde såperester.

Har prøvd å varme opp morsmelk i flaske i vannkokern også, gikk veldig fort og greit det også.

Jeg bruker i alle fall vannkokern til det meste.

Skrevet

Jeg koker smokken fra tid til annen..har ikke noe spesiell rutine på det.. Her bruker vi mme,så da må jeg jo koke flaskene-så da putter jeg oppi smokkene innimellom også:)

Skrevet

Har 4 smokker, vasker de i oppvaskmaskinen på høyeste temp. (65grader), ho får en ren smokk hver morgen. Koker nye smokker i vannkokeren. Ellers gjør jeg ikke det. Klarer seg med å vaske de i maskinen syns nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...