Gå til innhold

Pose til Quinny Buzz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg var så heldig å fikk napp på dreamibag, så spør jeg et spm til jeg :-) Noen som vet hvor en kan få tak i fotpose til Q. Buzz? Evnt har en til salgs? Ser det er forskjell på posene til Buzz, Speedi og freestyle, så det er til Buzz jeg er int. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken farge? jeg vurderer å selge min i rødt, som kun er brukt 2-3 ganger.

Skrevet

Åååå... har du denne enda? Det hadde passa ypperlig. Har snuppe.. hehe, og rød er gull. Vi har svart Buzz, men rød pose er jo tøft i, eller? Hva skal du ha for den, ser den koster ca 800 ny på tøffeliten.no. Har du bilder av den? Et siste spm.. hehe.. det er Buzz pose, og ikke sånn standard quinny pose? Syns Buzz posene er så kule.. ;) Vi har rød dreamibag, så rød pose hadde jo vært gull!

Skrevet

Kan ikke du sende meg en post ang posen? Jeg har mulighet til bestille en gjennom lillemille til 490,- men vil vente å se hva det er du har og hvilken pris du skal ha. ;)

Skrevet

Fikk ikke sende deg en privat melding, postkassen din var full eller noe. Men er i tvil om jeg skal selge posen eller ikke, for har zapp vognen som er rød og det er jo greit med matchende pose og. men hadde gådd for den på lillemille uansett, for jeg ville ikke vært så mye rimeligere,398 hadde jeg tenkt+porto(koster 899 her i butikken). sender deg gjerne en liten post når jeg har bestemt meg,for å se om du har kjøpt enda, men ikke vent på meg:)

Skrevet

Er ikke sikker på om det er deg jeg driver å poster med nå. Men lillemille skal ha en del i porto i tillegg. Er du int. i å selge den til den prisen du nevner her er jeg veldig int. Lillemille kunne ta opptil 6 ukers også før hun fikk den inn til seg. Har du noen bilder av posen? Kunne du sendt meg et bilde eller noe til [email protected]?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...