Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Please, gi meg en kort oppsummering da jenter!!!!
Gummelillan Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Umulig å gi KORT oppsummering. Jeg satt og gråt de siste 15 minuttene og var helt oppslukt. Så ille at da det var over og jeg var deppa over at det er leeenge til fortsettelsen syntes min kjære nesten synd på meg..;-) Kort fortalt hadde de "prom" til ære for den syke niesen til sjefen. Meredith var der med McVet, men rømte unna med McDream og bedrev hankypanky på et undersøkelsesrom midt under festen. Danny fridde til Izzy som sa ja, men så døde han og Izzy slutta som lege. buhu!!! Tenker jeg må besøke Phantomet mye fremover..;-)
Karomamma Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Spør phantomet, jeg ser ikke på de greiene der....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 DJEEEEEEEEEEEEEEEEZEEEEEES!!!!!!!! Phantomet phantomet, er du klar for Greys snart?????????????? ....................................kanskje greit at jeg ikke så denne episoden når jeg tenker meg om............:-)
ettbarnsmammaen Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Nei, men, Karomamma!!!!! Tuller du???? Trodde jeg var den eneste her inne som ikke ser på det, jeg.....
Karomamma Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Har ikke sett så mye som 5 minutter en gang. Ser ikke på Frustrerte Fruer heller, så da vi jo snakkes her på tirsdagene, Pregnanta
ettbarnsmammaen Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Hmmmm......gjerne det.......ser på Frustrerte Fruer, men tror det blir en stund til det kommer tilbake på TV......eller vet du noe som jeg ikke vet?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Tror fruene kommer allerede til tirsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå