Gå til innhold

hihi, nå var det en som blei sinna på meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..inne på 1.trimester...

var innom der og skrev litt om blødninger og sånn (særlig siden jeg har vært gjennom en del av det der selv..)

og så var det en som blei litt irritert!

Får bare pelle meg inn hit igjen da, som jeg fikk beskjed om...

noen som kjenner seg igjen? I at man i 1.trimester blei irritert over folk som kom fra 2.trimester for å fortelle at ting stort sett går bra?

Kan ikke huske å syns det var plagsomt selv, men kan jo hende flere som har opplevd dette som negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med at de hisser seg opp sånn da!!?? Jeg opplevde det samme da jeg kom hit inn på 2.trimester, var da 12+1, sånn det står man skal være, og etter jeg postet ett innlegg, fikk jeg en kommentar av en "anonym": har du sneket deg inn hit litt tidlig eller?

Skikkelig idiotisk at noen skal være så frekke, jeg hadde vært veldig glad hvis noen med erfaring hadde svart meg, uansett om de var i et annet trimester..

Skrevet

http://www.barnimagen.com/forum/thread/8217812

denne tråden feks...hihi

må nesten ta det med litt humor da..

er vel noen hormoner ute og går da,, noen eier jo lissom "sitt" forum uansett...:)

i all verden så frekk kommentar det var da, mill@jenta! Og du var jo absolutt inne på riktig dag også.. men det er de som aldri klarer det der med når en går over til 2.tri eller da..

Skrevet

Jeg er av og til innom 3dje tri jeg. Enda jeg bare er 23+1. Jeg har to barn fra før. Og uansett; det kan jo være man vil spørre dem som ligger litt foran om noe! Herregud, ikke ta på vei for dette da. Det er barnslig. Det er nesten som om å bli sur fordi en som har termin etter deg, føder før deg - Sniking i kø'a ehh!!

HA HA HA

Skrevet

Utrolig barnslig oppførsel synes jeg! Litt sånn :"du får ikke være med i vår klubb"....minner meg om barneskolen....

Men man får bare heve seg over sånt. Og du tar det jo med godt humør!

Skrevet

hahahaha,

ja en kan jo ikke ta alle de anonyme innleggene på BIM personlig..

da må en jo bli mye lei seg!

hehe, ser det for meg, bli skikkelig pisst på de som har termin etter meg som måtte føde først.. tjihi tror jeg at jeg skal gjøre!

Jeg sniker rundt inne på alle forumene her jeg, stort sett.. lærer jo så mye atte! :)

Skrevet

Hehe, seg synes sånne ting bare blir patetisk rett åg slett.

Har dem ikkje bedre ting å foreta seg så e d jo egentli veldi synd i de der anonyme;p

Virke nesten som at dem bare prøve å provosere med vilje, bare for å få i gang en debatt.. :)

Bruke no å være innom 3 trimester også, blir flyttet over dit om ca 2uker:)

D e no ingen som har hvert frekk der i hvertfall:)

Skrevet

Heh.. Må bare inn og "blande" meg litt selvom jeg egentlig hører til inne på 3.trimester.. ;) Men trodde liksom ikke det var SÅ viktig at man "holdt seg inne på eget forum"? Jeg er som regel inne på den siden med 150 siste innlegg for å følge med på det meste. Er jo ofte masse interressante innlegg andre steder også. Som f.eks. småtroll osv. Det gjør at jeg skriver innlegg som er på heeeelt feil plass da i grunnen...

Men men, kan ikke gjøre alle til lags så...

Stå på du, VinterSol m/krembolla, ser ut som hun som startet tråden har fått endel pepper så... :)

Skrevet

*Host, kremt*

Er en liten sniker selv må jeg innrømme.. 11+2 ca nå så føler meg på et vis litt mer hjemme på 2. trimester enn 1, og håper det er greit jeg leser litt og svarer litt. Jeg skriver stort sett kun om jeg føler jeg kan bidra med noe eller om jeg har lignende erfaring etc..

Dårlig gjort da å få en sånn "kjeftesmelle" på nakken fordi man prøver å hjelpe =) Hender det er godt å få høre fra en med litt mer erfaring åssen de mener de er eller åssen det gikk..

Min mening

Skrevet

He he er en snik jeg og i såfall, er i uke 31, men kjedeligere på 3 trimester for der er det mest fødsels snakk og det har jeg ikke helt lyst til å tenke på enda.......

Skrevet

Hei Vinter sol!

jeg syntes det var et fint innlegg, men det er visst galt å være hyggelig også nå. Ha Ha

klem

Skrevet

Tror vi er mange snikere :P Jeg leser og litt på 3. trimester for å se hva som skjer der.. Skriver ikke noe da ;)

Men 2. trimester er mye mer rolig og koselig enn 1. trim..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...