Gå til innhold

Tiss som lukter forferdelig vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg passet barnet til ei venninne for litt sia(hun er 16mnd) å det luktet så utrolig vondt av tisset hennes. Spesielt bleia på morran. Det lukta så vondt at jeg faktisk brakk meg. Hva kan være grunnen til dette?

Har selv ei jente på også 16mnd å det lukter aldri noe av tisset hennes, merker hvertfall ikke noen lukt når jeg skifter. Heller ikke på morgenbleia som er tung som bly.

Tok det opp med moren hennes å spurte om hun hadde lagt merke til det, men nei hun syntes ikke det lukta noe av tisset hennes.

Ble litt bekymra for at hun kanskje hadde en UVI eller noe, men da hadde vel moren lagt merke til dette.

Noen som vet om det er normalt at det skal lukte surt av tisset til de små barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.....kanskje hun har fått for lite væske?

Eller så kan det jo være bleia,husker jeg brukte Pampers på Luke her en stund.....gudbedre og det stinka!!!

Skrevet

brukte hun pampers..??? de måtte vi slutte med for den stanken..usj...skiftet bleie type og lukten var vekk;)

Skrevet

Hun fikk hvertfall nok væske det døgnet jeg passet henne, for hun og snuppa mi løp rundt med tutekoppene sine hele dagen. Å fikk en flaske melk på kvelden før hun la seg også. Hmm.. men kanskje hun ikke fikk nok dagen før hun kom hit?

Nei hun bruker faktisk Libero, men snuppa mi bruker Pampers å har aldri luktet tiss av henne.

Skrevet

Hehehe...helbom fra min side hvertfall;o)

Skrevet

Hehe var ikke dumme forslag da...Kanskje det bare er jeg som ikke er vant med hennes lukt på urinen, siden moren ikke har merket noe spesielt.

Skrevet

eneste jeg vet om er at om vesla her har spist kjøttpølse til middag lukter det ganske sterkt av bleia når den er full morgenen etter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...