Gå til innhold

Hva er det med Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

som gjør at jeg alltid har så mye med meg hjem som jeg ikke hadde planlagt?

Flere som har det på samme måten?

Vært der i dag og kjøpt med meg sååå mye lurt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva det er, men det funker på meg også!!

Stappfulle papirposer med telys, rammer, filleryer (!), stoff, kurver, esker og mye fiiiiint. Hver gang!

Skrevet

Stygg uvane det der:)

Lider desverre av samme uvane gitt..

Mannen synes det er ren tortur å gå på Ikea:)

Skrevet

Eeeelsker Ikea og alle småtingene jeg bare MÅÅÅÅ ha.....

Skrevet

Me too! Jeg har til og med kjøpt de samme lure tingene to ganger på rad!! Rakk ikke å pakke ut av posene og implementere de smarte løsningene før det bar til IKEA igjen. Og så hadde jeg glemt hva jeg kjøpte forrige gang og så.... Oooops! Godt de har et system for retur, he he.

Skrevet

Ja i dag måtte jeg bare ha;

en mekeskummer..

plastbokser i forskjelige størrelser

oppbevaringsesker

planter og tulipaner

slikkepott, rasp, litermål

sengetøy

pynteputer ++

sild

løyrom

hjertesjokolade

Mannen min nekter også å gå, men det er i grunnen helt greit for da kan jeg rusle rundt i fred og ro...

Skrevet

Jeg må forresten på Ikea igjen snart.... Det er sikkert masse små ting ( og muligens litt større) som jeg trenger til denne giftinga utpå høsten...

Skrevet

Jepp Snulder - der finner du det meste til festen vettu!!

Jeg kjøpte IKEA metervare i knallfarger til 40-års/bryllupsfesten vår i stedet for papirduker. Sammen med lyseholdere, telys og annet tilbehør i knæsje farger og noen styggfine plastblomster fra Nille ble det kjempetøft og kostet (nesten) ingenting.

Skrevet

Ja jeg var der mye da vi hadde "giftehagefest" for 2 år siden.

Billige vinglass, lysestaker, lys og lykter og alt mulig annet

Skrevet

Vet ikke, men ikke rart det er rotete her, har ikke plass til alle tingene, alt er fullt, men likefullt kjøper jeg mer, hehe.

Skrevet

Ja der er det ikkje vanskelig å bruke tid og pengar.........-kanskje like greit at det er laaaaangt til nærmaste butikk herifra.........

Skrevet

Sist jeg var der skulle jeg bare ha et sengeteppe, jeg - og fikk med meg stæsj hjem for over 2000,-

Godt jeg har en grei mann; han var bare glad han slapp å være med c",)

Skrevet

jeg syns det er en annen ting som er enda rarere med ikea, for - de tingen som lander i kurven som er sånn UFATTELIG smarte og billige, de har en tendens til å miste sin smarthetsverdi idet de kommer inn døra her hjemme??? Jag fattar inget! ;-)

men jeg elsker IKEA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...