Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Dattera mi er syk på 4 dagen, men synes det virker som det bare blir verre og verre..... Hoster og hoster, men vil ikke ha solvipect, håpløst å få i ho. Feber har hun også, men har ikke hatt så mye i dag som dagene før. Hva kan dette være.. Forkjølelse?? Er så usikker og blir så frustrert når man ikke vet noe..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg ville tatt en tur til legen for å få tatt en crp av henner.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jenten min har det på samme måte... Har vært sånn i 3 dager no... Blir ikke hosten bedre så tar jeg henne med til legen...
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Høres ut som det vi har vært igjennom. Snørrete, hosta og veldig tett i brystet. Solvipect kan vi bare glemme, kommer rett i retur. Fikk efedrin og toclase hos lege. Han hadde veldig røde øreganger på begge ører. Var virus hos oss, crp var fin. Han hadde det fra natt til onsdag til søndag, før vi merka bedring. Fikk ikke i han mat, men drakk godt. Hadde tatt meg en tur til lege, sjekka at det ikke er bakteriell infeksjon. God bedring
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Var hos lege på mandag og crp var fin, men blir hun ikke bra til imorgen skulle vi komme tilbake. Håper at hun snart blir frisk. God bedring til dere andre som også er syke.
Lille lille Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Gutten min har vært syk i 10 dager nå, og jeg blir snart sprø av å gå hjemme med han. Stakkars, han hoster så han spyr noen ganger, snørra renner og feberen har vært oppe i 40,3. Har vært hos lege tre ganger. CRP var høy de siste to gangene, men legen ville absolutt vente med antibiotika. Men fikk det på mandag, og nå er han litt bedre... Så det kan være lurt å sjekke CRP mer enn en gang hvis hun ikke blir bedre av seg selv. Gutten min hadde tydeligvis fått en bakteriell infeksjon i tillegg til influensa. God bedring til alle :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå