Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke baby selv, er bare gravid, men passa fadderbarnet mitt og da reagerte jeg litt. tenkte kanskje dere her inne vet. det jeg stussa litt på er at jenta jeg passa er 11 måneder og maten hun skulle ha det døgnet jeg passa henne var morsmelkerstatning. Og kun dette. Jeg syns jenta er ganske tynn egentlig jeg, kan det komme av lite mat? Fikk meg jo ikke til å spørre mammaen, hva vet jeg liksom... Men leser jo her at dere gir grøt og sånt fra halvt årsalderen, og annen mat etterhvert. Prøvde meg jo med å gi henne litt brød og sånt, men hun skjønte liksom ikke helt dette med å tygge den ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men bør begynne med annen mat enn melk fra 6 måneder (4 hvis de får mme) pga at jernlagrene begynner å avta da.. Mora bør vel være informert om det. Kan jo hende hun bare fikk mme da fordi mora trodde det ble lettere for deg på den måten? Uansett går de jo på jevnlige kontroller og hvis hs synes det er noe galt med vekta på ungen er sikkert mora informert..Mange har høy forbrenning og aktivitetsnivået i den alderen er også temmelig høy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...