Gå til innhold

Hun plundrer ikke Hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julie har nå blitt 4 mnd og enda klarer ikke hun å plundre alene.

Legger henne under babygymmen eller på gulvet og hun begynner å gråte med en gang, kan ligge der max 10 min alene så orker hun ikke mere. Men med en gang jeg kommer smiler hun, har prøvd å la henne bare ligge der å gråte men hun stopper ikke. klarer ikke bare overhøre henne heller. Noen råd?? blir så lei av å bære på henne dagen lang.

Hun liker å sitte i vippestolen da Hjelp meg noen.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det en leike som er redningen! Han har ei "ku" på hjul som spiller musikk og blinker når den spiller. Han kan leike i "timesvis" med den kua altså!! Men husker godt hvor vanskelig dette var rundt 4 mnd alder, dette blir bedre når hun blir litt eldre og lærer seg å rulle seg både fra side til side og rygg-mage.

Hun har ikke søsken? Her er storebror et muntrasjonsråd når deg gjelder å få opp humøret på lillemann ;)

Skrevet

Introduser gøye leker mens hun er i vippestolen noen ganger og se om de fenger på teppet etterpå.

virker slitsomt men alt du kan gjøre forå trygge henne på gulvet kan virke. myke fleccetepper i alle varianter fra Ikea ble vår redning i tillegg til at teppet under gymmen er mykt og saueskinn oppå der igjen. henger leker ned i små snorer i stedet for å bruke de faste høydene på gymmen. favorittene er en myk ball fra Goboken og en stor trekkspillbok med speil på enden. sånne daskeleker med lyd som kommer med gymmen er bare morsomme i tre minutt mens sånne mykbøker fenger lenge. skifter ofte ut lekene og satt lenge og lekte sammen med ved siden av for å trygge i begynnelsen,

Legg opp til at hun ikke gråter i babygymmen men trives, så kan hun etter hvert ligge lenger og lenger?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...