Gå til innhold

hater senga si!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sjarmør som er helt grei å legge på dagen i vogna si men som blir helt rabiat når vi prøver å legge han om kvelden... har brukt mye bysse metoder hvor vi lurer han i senga si når han har sovnet (med forskjellig hell.. skulle tro han lukter senga si...) men med en gang han rører litt på seg - og det gjør han mye - så skjønner han hvor han er og han gir seg ikke før vi har lagt han et annet sted, feks sofa, senga vår ol, noe som ikke er så trygt...

noen med erfaringer å dele? har så lyst å sove EN hel natt uten gullet ved siden av meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du skriver at han ligger i vogna på dagen - prøv han i senga.

Jeg hadde ei som var livredd senga si. Jeg gjorde den mindre med tepper og dyne, lot henne sove der på dagtid et par dager og alt var i orden. Evt. legg nedi en t-skjorte eller noe som lukter mamma av.

Er nok det at han er utrygg i senga si fordi han ikke kjenner den.

Og jeg synes det er naturlig at han våkner og gråter når han blir bysset i søvn.

Hans tanke er jo at "når jeg sovna var mamma her, nå er jeg alene. Jeg vil til mamma igjen".

Sovner han alene, vil han også akseptere at han våkner (og forhåpenvis sovner igjen) alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...