Gå til innhold

ang x'n

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor har enkelte mannfolk store problemer når det gjelder å KUTTE ut x'n????? min sambo blir sint om jeg i det hele tatt nevner å kutte ut x'n.... vil så gjerne få han til å kutte ho ut av tilværelsen...

Stoler ikke på ho.....

han sier at jeg bare må akseptere at han hadde et liv før vi møttes....

_fortvila_

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er enig med deg....Han må enten velge nåtid, eller fortid...

Lykke til!

Klem

Skrevet

Nå kjenner jeg ikke situasjonen din godt nok til å komme med noen definitive råd, men hvorfor må all fortid glemmes egentlig? Syns det høres litt trist ut jeg. Jeg og x'en min er fortsatt gode venner, (og han og mannen min er også gode venner) og selv om kjærligheten ikke er der, er vi jo fortsatt glad i hverandre, og vi er i samme vennekrets.

Vanligvis er jo mannen min med når vi treffes, men det hender da at vi treffes (oftest sammen med andre venner) uten at mannen min er med.

Syns det er litt kontrollerende å skulle påby kjæresten sin å bryte all kontakt med fortiden, dersom de ikke gjør noe galt, og han ikke stenger deg ute. Mener det er rett og rimelig at du alltid får være med når de treffes f.eks, dersom du ønsker det.

Skrevet

Har samme problem selv... syns det er tåpelig jeg.. når man har fått seg ny kjæreste så skal man ikke ha kontakt med tidligere flammer, syns jeg. Det er helt greit å ha hatt et liv før vi møttes.. men det er også fortid.. da man velger et nytt forhold, velger man bort x'er.

Skrevet

Da er vi visst ikke helt enige, men det er jo greit det.

Jeg mener at noen ganger er det naturlig at man mister kontakten med kjæresten, andre ganger ikke. Og hva er egentlig mest betryggende; at det ble slutt mellom kjæresten din og en x fordi kjærligheten forsvant og det bare var vennskap igjen (slik at man fortsatt har kontakt), eller at det ble slutt pga en krangel og de ikke har kontakt fordi det fortsatt er masse flammende følelser? Selv tror jeg at det er i det siste tilfellet den nye egentlig har mest grunn til å føle seg utrygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...