Gå til innhold

Når legger dere 2 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har pleid å legge oss kl 23, men de siste dagene har guttungen vært mye våken på ettermiddagen og sovnet kl 20. Han våkner igjen kl 22 for å få pupp da. Hvis dette fortsetter må vi vel begynne å legge han ned på soverommet tidligere på kvelden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening styrer en to måneder gammel baby selv når det er natta-tid. Mine la seg kanskje klokken 24, og så har det gått gradvis. Nå er minstemann 5 måneder og legger seg 19.30.

Synes det er tullete når man snakker om leggetid for disse som er så små. La dem styre det litt selv. Tror grunnen til at mange sliter med søvnen er at de skal inn i rutiner fra de er så veldig små!

Dette er ikke kritikk til deg, misforstå meg rett.

Skrevet

Det var ikke sånn jeg mente det heller da, han styrer sovinga selv, men de siste dagene har han sovet mer på kvelden enn før, så det ser ut som han driver å endrer mønsteret. Jeg bare lurte på hva som var vanlig jeg...

Skrevet

Sorry! Det var heller ikke sånn ment fra min side!

Min erfaring er at de gradvis sovner tidligere og tidligere om kveldene etterhvert som tiden går.

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Tobias er litt over to mnd. tidligere la jeg han i 22 - 23 tiden.. nå er han trøtt mye tidligere. pleier å legge han mellom 21-2130

da sover han til 07 eller 08 uten stans. deilig.

enkel å legge- kan legges lys våken og sovner av seg selv uten klaging:)

Skrevet

Min lille endra fra å være våken til tre på natta, til å plutselig sovne i 20-21 tiden. Han sover til ca 03, får mat og våkner igjen i 7-8 tiden. Det er hærlig når de begynne å legge seg tidlig ja:) Håper bare det holder. Vi har slitt noe med nattevåk, så jeg er litt redd det skal snu igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...